Vraag

Overige kosten

Reputatie 2
Beste t-mobile gebruikers,

Ik heb reeds 1,5 jaar een i300 abonnement en vandaag is wederom m'n nieuwe bundel ingegaan. Er staat netjes 300 belminuten en 300 smsjes te gaan, maar daarnaast ook

This topic has been closed for comments

15 reacties

Reputatie 6
@Sven1989

Vandaag wordt de nieuwe bundel toegevoegd zoals je zelf al aangeeft, het kan zijn dat de belstatus een onjuiste indicatie weergeeft van het tegoed en/of kosten tijdens het bijschrijven van het nieuwe tegoed. Wanneer het tegoed is bijgeschreven in de loop van de dag zal de belstatus weer bijgewerkt worden en de juiste informatie weergeven.
Reputatie 2
service nummers gebelt van T-Mobile of UPC enz?
T-Mobile is van de slechte bedrijven waarbij je niet wilt horen.
Dat er mensen zijn die overlijken gaan, kan t-mobile je wel gebruiken, eerlijke mensen moeten daar niet komen.

T-Mobile oplichters met slechte klantenservice die van niks weet.
Sukkels first class.
Reputatie 6
@Slechtedekking
Ik heb je een priv
Reputatie 2
Ik hoop dat het later vandaag dan gecorrigeerd wordt! De kosten staan inmiddels op
Reputatie 2
@Sven1989
Pas wanneer jij je factuur kunt controleren, kunnen wij dat ook. Dan pas is aan te geven wat de juiste kosten of onkosten zijn die op je factuur staan. Ik wil je dus vragen te wachten op die factuur. Wanneer wij beide de factuur kunnen inzien kunnen we je een juiste uitleg geven.
Reputatie 2
hoe kan het dat ik al 2 maande achter mekaar op 587 en 578 euro kom als ik nie zoveel heb gebeld ? wil ik wel is graag weten
en ik heb nu weer 84 cent bij overige koste staan terwijl ik nog gwn binne me bundel zit ?
Reputatie 6
@royhoff

Zoals op op je facturen kunt zien wanneer je ingelogd bent op je persoonlijke My T-Mobile pagina is er veelvuldig gebeld met 1 nummer en dit heeft ook gezorgd dat de kosten van deze facturen zo hoog zijn.
Reputatie 2
Om weer terug te komen op mijn eerstgestelde vraag. De factuur staat inmiddels online, alleen de overige kosten staan nog steeds op
Reputatie 2
[QUOTE=Chris076;759654]@Sven1989

Vandaag wordt de nieuwe bundel toegevoegd zoals je zelf al aangeeft, het kan zijn dat de belstatus een onjuiste indicatie weergeeft van het tegoed en/of kosten tijdens het bijschrijven van het nieuwe tegoed. Wanneer het tegoed is bijgeschreven in de loop van de dag zal de belstatus weer bijgewerkt worden en de juiste informatie weergeven.[/quote]

De juiste informatie belstatus word weer gegeven???
ik heb in januari 2 x per dag de belstatus gecontroleerd en tot 15 januari geen overige kosten en 11 euro beltegoed over ongeveer 75 sms voor sms maximaal over.
Op de 16 nieuw beltegoed en sms en wat blijkt op het monemt dat ik de factuur krijg: heb ik opeens crca 100 euro extra kosten. Dus op de belstatus kan je dus totaal niet vertrouwen dat de juiste informatie weergeeven word.
Daarbij als je sms maxim,aal afsluit voor een maand ga je er van uit dat deze op dat moment ingaat dus van 6 januari tot 5 februari bijvoorbeeld .
Neehoor loopt tot aan je de dag dat dat je beltgoed weer bijgeschreven word.
ook een hele onduidelijk regel van t mobile.

jack
Reputatie 2
@jackb
Let op: op My T-Mobile (en via 1244) is de belstatus een indicatie. Op de factuur kun je terugvinden hoe de kosten in rekening worden gebracht. Wanneer je het idee hebt dat er iets niet klopt, kun je ons altijd benaderen en geven we je uitleg.
Reputatie 2
de belstatus is een indicatie. Ja dat begrijp ik maar als ik op de 16 januari nieuw beltegoed krijg en op 15 januari 0 euro overige kosten heb 11 euro beltegoed en 75 sms over heb, maar vervolgens een factuur krijg op 19 januari blijkt dat ik niks over heb en nog eens 88 euro extra kosten. Dan heb ik niks aan een indicatie als deze nog niet eens in de buurt komt van de werkelijke kosten.
daarbij gaat sms maximaal ook maar tot de 16de als ik hem op de 6de afsluit terwijl je verwacht dat dit per maand is.denk 1000 sms te hebben heb ik er maar 323.
Darbij zeg ik niet dat de kosten niet kloppen maar als ik over me tegoed heen ga stop ik met bellen voordat de kosten te hoog worden zodat ik geen verrassing heb achteraf.
jack
Reputatie 2
T mobile mijn over kosten zijn inmiddels al 50 euro mattie terwijl ik niet bel of internet... dus begin jullie systeem is een x goed na te kijken en niet zeggen dat die belstatus paar dagen achterloopt of **** want er klopt geen ene moer van ..

wat is dit voor slechte service doordat TMOBILE EEN SCHULD HEEFT willen jullie nu zomaar mensen flashen

gaat niet zo meer bij mij . jullie ontvangen nog bericht van mij;).
Reputatie 2
Als je naar buitenlands bellen of SMS'n dan komt deze kosten bij .. dat merk ik ook... maar pas later zie je waar je gebeld hebt of SMS gestuurd hebt. Succes!!
Reputatie 7
@natty
Ik kan je geen ander antwoord geven dan het antwoord dat ik je eerder heb gegeven:

CindyS schreef:

@natty
Jouw contract met Relax 190 is geactiveerd op 28 februari. Iedere 1e van de maand ontvang je het volledige Relax-tegoed van €25,-, waarmee je 190 minuten kunt bellen,sms'en en mms'en binnen Nederland. Houd er wel rekening mee dat je gesprekken naar boven worden afgerond en berekend worden per hele minuut.

De belstatus geeft een indicatie van het resterende tegoed. Omdat wij tussentijds geen inzage hebben in de belstatus wil ik je vragen om je factuur af te wachten. Op je factuur wordt gespecificeerd wat je hebt verbruikt. Mocht de factuur niet duidelijk zijn dan kun je uiteraard je vraag stellen op dit forum in het topic [thread=118745]Vragen/opmerkingen over kosten op de factuur (deel 3)[/thread].

Reputatie 7
Dit topic is gesloten.

Vragen over de informatie bij de belstatus graag stellen in het topic Belstatus en overige kosten.

Uitleg over de belstatus en overige kosten vind je in het topic [thread=108644] [Belstatus] FAQ / veelgestelde vragen[/thread].