Overige kosten??

• 24 juni 2011
  • 3 reacties
  • 338 Bekeken

Heb net m'n eerste factuur betaald. Was niet een heel hoog bedrag maar toch...
Ik moest gesprekskosten betalen voor 2x een gesprek met T-mobile Klantenservice en een paar gesprekken naar "normale" nummers.
Het betreft 0341 en 0348 nummers. Ik heb gisteren weer een paar keer geld naar deze nummers en nu geeft mijn belstatus aan dat ik
weer buiten mijn bundel zou hebben gebeld.. Klopt dit??

3 reacties

Reputatie 6
0341 is gewoon harderwijk en0348 is woerden maar ook daar zullen er nummers zijn die extra kosten doorberekenen aan tmobile en dus aan jouw gewone nummers vallen in de bundel naar mijn mening
Reputatie 2
Gisteren nieuw abonnement in laten gaan..met horten stoten,en ik kijk nu op m,n My T-Mobile account en zie dat ik van 0,00 naar 3,51 overige kosten ben gegaan in nog geen 24 uur tijd...?????Plus ,n halvering van m,n sms bundel...en ben 85 belminuten kwijt... Hell ,hoe is dit mogelijk......Zit het hoofdkantoor aan de "plukzekaalstraat"?Bovendien had ik vanmorgen pas internet en de grootste moeite om dekking te krijgen........any moderator around......leg me dit ids ff panklaar uit.......heb nu al spijt van m,n nieuwe abo..
Reputatie 5
@RichardM
Je contract is geactiveerd op 27 mei. Voor de eerste verkorte maand van 27 mei t/m 1 juni heb je €4,80 (exclusief BTW) aan tegoed ingekocht. In die periode heb je meer verbruikt waardoor er overige kosten op je factuur staan. Deze kosten naar de nummers die beginnen met 0341 en 0348 vallen, wanneer je beltegoed hebt, gewoon in de bundel.

De overige kosten welke nu zichtbaar zijn via My T-Mobile zijn niet voor het bellen naar die nummers. Ik kan op het moment niet inzien waar de overige kosten vndaan komen en wil je daarvoor vragen de komende factuur af te wachten.

@metalass58
Je contract is geactiveerd op 24 juni. Elke 7e van de maand ontvang je de volledige Bel & Sms bundel. Tot 7 juli ontvang je dus naar verhouding het aantal minuten en sms'jes. Ik kan op het moment niet inzien waar de overige kosten vndaan komen en wil je daarvoor vragen de komende factuur af te wachten.

Reageer