Vraag

Overige kosten?



Toon eerste reactie

66 reacties

Reputatie 5
Kleine aanvulling:

Als deelnemer aan het panel van de Consumentenbond zal ik mijn ervaringen uiteraard daar melden. Dit doe ik uiteraard ook bij goede ervaringen (zoals mijn internetprovider en mijn aanbieder van telefonie op het vaste net en mijn provider van digitalie televisie).

Wie zoet is krijgt lekkers......


Frans
Reputatie 5
Nu, 5 maart 2012, staan die extra kosten nog steeds op € 1,01 excl. is € 1,20 incl. BTW.
Deze kosten stonden er dus al voordat ik mijn factuur ontving, Ries, Cindy, of wie dan ook, graag een uitleg. Ries ziet geen extra kosten meer, maar in mijn status staan ze nog steeds.

Nog iets meer dan 20 maanden tegen afgerond € 21 per maand te gaan, is er een afkoopregeling mogelijk met nummerportering? De volledige € 420 kan ik wel betalen, maar dat lijkt mij in dit geval overtrokken.

Een alternatief is natuurlijk om van mijn Nokia E7-00 een dual-sim te maken, kost minder, een E7-00 dual-sim clone is al voor € 75 te koop.

Dus het is eenvoudig, T-Mobile verlost me, voor een redelijke prijs, van mijn contract en laat mijn nummer porteren, of ik dien de resterende tijd uit, benut iedere minuut en sms van mijn tegoed tot einde periode en gooi daarna de simkaart van T-Mobile bij het klein chemisch afval.

Het forum zal ik dan ondertussen benutten om mijn ervaringen met anderen te delen.

De keuze is duidelijk, ik hoop op een spoedige reactie.


Frans
Hier ook weer hetzelfde probleem, iedere maand wel iets van overige kosten en ook deze maand. Heb wel een aantal 0900 nummers gebeld, maar nooit voor 46 euro! klopt weer geen .... van. Morgen meteen met de klantenservice bellen en laten uitzoeken hoe dit kan en hoe dit opgelost wordt en anders ga ik over na een andere provider!
Reputatie 5
Na 3 dagen nog geen reactie, te druk zeker met alle klachten..... geeft niet hoor moderatoren, mijn vertrouwen in t-m is toch al tot het nulpunt (in Kelvin) gedaald.

Ik zal mijn vrije tijd maar besteden aan het doorgeven van mijn ervaringen aan vrienden, bekenden en wie het maar horen wilt.

Jullie omzet is al gedaald en ik zal een verdere daling absoluut niet tegenhouden. Ik citeer van Telecompaper:

De omzet in het vierde kwartaal daalde met 2,7 procent op jaarbasis tot 1,52 miljard euro en met 0,7 procent ten opzichte van Q3. Het vierde kwartaal is altijd zwakker dan het derde kwartaal. Overigens zijn die cijfers niet helemaal vergelijkbaar, omdat T-Mobile de abonnementen heeft gewijzigd. Doordat het beltegoed niet meer onbeperkt houdbaar is, levert dat extra omzet op. Desondanks daalde de jaaromzet van T-Mobile op jaarbasis met 2,8 procent. De omzet van KPN daalde met 7,4 procent. Alleen Vodafone zag de omzet groeien, met 1,3 procent.

Frans
Reputatie 5
Mijn dochter en schoonzoon hebben inmiddels al portering van hun nummer naar een andere provider aangevraagd, er zullen er nog wel meer volgen nadat ik ze gesproken heb.

Ik doe mijn best.


Frans
Reputatie 5
Een goede vriend, zijn abo loopt binnen 3 maanden af, gaat zijn nummer ook porteren naar een andere provider.

Zolang ik geen redelijk aanbod krijg om mijn nummer te porteren voor einde contract ga ik door!

De teller staat nu op 3, met nog minimaal 5 op korte termijn.


Frans
Reputatie 6
Badge +8
Snap je niet Frans , je hebt een klein probleempje wat volgens mij niet eens bestaat.
Er wordt mij niets duidelijk uit de posts die je hier plaatst.
En je blijft er maar aandacht om vragen , wens de provider sterkte waar je naar over gaat stappen.
Sterkte bij je denkbeeldige superprovider waar je zo snel mogelijk naar toe gaat.
MZZL
Reputatie 2
Een paar dingen :
Moderators, hebben jullie papagaaien voer gegeten? Met regelmaat kom ik de zelfde antwoorden tegen. Krijgen jullie daar nou geen hoofdpijn van, steeds die zelfde vragen die de mensen stellen?
Ik vraag me gelijk af of het vak lezen nog op school wordt gegeven. veel mensen vragen de zelfde vraag, terwijl de zelfde vraag van de buurman al netjes beantwoord is, en die buurman staat boven hun vraag.
En frans, Misschien kan jij je ervaring lekker ergens anders gaan delen. Misschien zijn er mensen die jou ervaring helemaal niet willen horen ?
Wat een gezeik zeg. Zoals mijn boven buurman al zei, veel plezier bij je denkbeeldige super provider, Doei.
Reputatie 5
@Centaur en Truckertje,

Het gaat mij niet alleen om de extra kosten, ook de waardeloze dekking waar ik regelmatig ben, met een prepaidkaart van een andere provider heb ik wel goede dekking, een dual-sim of twee toestellen lijkt dan een oplossing, maar is het niet. Om gebeld te worden moeten de mensen dan ook dat 2e nummer weten, dat natuurlijk niet altijd aan staat.

Een super-provider is er niet, maar een slechtere dan deze kan ik mij niet voorstellen.

Frans (die gewoon blijft doorschrijven)
Reputatie 5
Heel concreet is dus mijn vraag aan T-Mobile om contractontbinding, op een acceptabele wijze, met nummerportering naar de door mij gewenste provider.

Mijn abo is zonder toestellevering afgesloten, dus de facto is er geen schade in € voor T-Mobile. Er is, behalve de simkaart en portokosten geen echte kostenpost voor T-Mobile. Die simkaart kunnen ze terugkrijgen na nummerportering en de portokosten wil ik ook best vergoeden.

Ik wil zelfs nog een maand abo betalen als afkoopsom.

Als T-Mobile me liever als klant wil houden, dan voel ik me vrij om op dit forum te blijven schrijven, op een voor T-Mobile niet zo'n positieve wijze.

Ik ben zelfs bereid om schriftelijk te verklaren geen negatieve berichten op internet over T-Mobile te plaatsen als ze aan contractontbinding willen meewerken.

Ik wacht met belangstelling op een reactie van T-Mobile, ze mogen me ook bellen (mits ik bereikbaar ben, zie mijn berichten over slechte ontvangst op postcode 4373), mailen mag ook, reactie op dit forum ook.

Ik sta open voor een positieve afwikkeling.

Frans
Reputatie 6
@franswon

Ik kan heel goed begrijpen dat je situatie vervelend is! Helaas zal je contract niet direct ontbonden worden. mocht je veel problemen hebben met de dekking dan kun je hiervoor het dekkingsformulier invullen op de T-Mobile Website. Ik zie ook dat dit al een keer gedaan is alleen toen bleek dat het probleem na 1 maand opgelost zou moeten zijn. Helaas is dit dus niet het geval en wil ik je vragen het formulier in te vullen zodat we nog een keer onderzoek naar de dekking kunnen starten.
Reputatie 2

welkom bij de club van overige kosten


lekker leuk... me to





Me Too!!........................

Reputatie 5

@[url=" ??=]franswon[/url]

Ik kan heel goed begrijpen dat je situatie vervelend is! Helaas zal je contract niet direct ontbonden worden. mocht je veel problemen hebben met de dekking dan kun je hiervoor het [url=" dekkingskaart??=]dekkingsformulier[/url] invullen op de T-Mobile Website. Ik zie ook dat dit al een keer gedaan is alleen toen bleek dat het probleem na 1 maand opgelost zou moeten zijn. Helaas is dit dus niet het geval en wil ik je vragen het formulier in te vullen zodat we nog een keer onderzoek naar de dekking kunnen starten.



Beste -Ruben,

Van de netwerkspecialist kreeg ik te horen dat er de eerste 12 tot 18 maanden geen verbetering te verwachten is op de postcodes 4373. Vooral de belabberde dekking op 4373RB stoort me bijzonder omdat ik daar vaak ben, met dus een 2e telefoon bij me met een SIM-kaart van één van de andere grote providers. Met een goede tot uitstekende dekking.

Om nogmaals het formilier in te vullen lijkt me dus weinig zinvol, omdat er toch het eerste jaar zeker geen verbetering is te verwachten.


Frans
Reputatie 5
Toch het formulier maar ingevuld, ook al lijkt het me zinloos.

Maar misschien raakt men overtuigd dat ik bij T-M weg wil, met gegronde redenen.


Frans
franswon schreef:

Eerlijk gezegd geloof ik niet dat T-mobile dit niet kan specificeren. Misschien dat er een aanpassing gemaakt moet worden om het aan het front-end zichtbaar te maken.

Ik krijg toch heimwee naar mijn vorige provider, nog 22 1/2 maand.......

Frans




Ik las even je oude reactie....
Maar alles staat opgeslagen is een database... Iemand met rechten daarover kan alles in zien en aanpassen.
De mensen op het forum kunnen dit misschien niet. Maar ik weer zeker dan iemand van T-Mobile het wel kan. Hoe komen ze anders aan je facture? Dat is gewoon alles wat er in die database staat opgeteld.
Als dat niet zo is... dat zou ik graag willen weten hoe de facture dan wordt gemaakt.....
Mijn extra kosten zijn opeens 4,71

Heb wel even moeten bellen met mijn Internet provider (telefoon lag er ook uit)
Maar dat kan toch niet op 4,71 uitkomen ?
En whatsappen is ook gratis (Zoals in de reclames met iSmart)
Of is het ook als je e-mailtjes stuurt dat je betaald ?

Reageer