Overige kosten

Bij mijn t-mobile staat er een kopje met overige kosten. Zijn deze kosten boven op je abonnement kosten of is dit het totaal bedrag?

4 reacties

Reputatie 4
Hallo Tnitschelm, welkom op het forum.

De overige kosten zijn kosten die buiten je bundel vallen.
Deze komen dus boven op het maandelijkse bedrag.
kijk wel of het niet de kosten zijn voor internet mobiele diensten een bedrag van  € 5.00 per week.
Deze kosten worden door derden via T-mobile in rekening gebracht. dit komt door dat je een app hebt gedownload en vervolgens
akkoord bent gegaan met afschrijving van € 5.00 per week.

Deze kun je zelf stop zetten via webwinkel van T-mobile.

Meldingsformulier invullen helpt niet is voor intern gebruik van T-mobile. de kosten krijg je niet terug.
Sinds deze maand staan er 19.85 euro overige kosten in mijn app berekend ..w.o. betalingen tot wel 1,56 euro naar een T-mobile nummer er wordt berekend voor
T-mobile nummers
Overige Mobiele Nummers,
Voicemail,
Vaste Nummers
Uit een andere topic heb ik begrepen dat dit kosten zijn die bovenop de normale factuur komen
Zelf heb ik niets veranderd qua instelling in mijn account op internet of in de App ...waar komen deze kosten ineens vandaan ??

Groetjes Greetje
Reputatie 7
Badge +17
Hi Greetje,

Ik zie dat je ook al bent verder geholpen via Facebook. Je kan in dit geval het beste je factuur afwachten. Als er kosten zijn gemaakt dan kun wij achterhalen waar die vandaan komen.

Reageer