Vraag

overige kosten buitenland

• 31 juli 2017
  • 3 reacties
  • 253 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb een abonnement 'bellen NL + EU', maar krijg overige kosten voor het weekend dat ik in Frankrijk zat.
Ook mijn internetbundel was nog niet op. Mijn huidige bundel is 6000 MB, Zondag 30 juli om 19:03 uur had ik nog 5158 MB over.
Hoe kan dit?

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Michel,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk om je hier te zien. :)

Erg vreemd. Heb je gekozen voor internet betalen per MB? Als je dit niet hebt gedaan dan zouden er geen kosten in rekening gebracht moeten worden.

De kosten kunnen ook tijdelijk (incorrect) weergegeven worden op My T-Mobile, waarna ze gecorrigeerd worden bij het opmaken van de factuur. Om hier een uitspraak over te doen zullen we jouw factuur dus af moeten wachten.

Als het inderdaad zo is dat er kosten in rekening zijn gebracht terwijl je nog voldoende MB's had, dan gaan wij deze kosten vergoeden. Hier hoef je je dus geen zorgen over te maken. Stuur me dan in een privébericht je 06-nummer, naam en e-mail adres. Dan kijk ik met je mee Michel!
Reputatie 2
Dank voor je reactie Issam, ik zal dit in de gaten houden.
Ik heb vervolgens wel 100 MB moeten aanschaffen om weer gebruik te kunnen maken van internet. Het zou prettig zijn als ik dit inderdaad ook vergoed krijg.

Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Hi Michel,

Kun je mij een privébericht sturen met je nummer, naam en e-mailadres? Dan kunnen we je verder helpen. 🙂

Reageer