Beantwoord

overige kosten gekregen

• 1 juli 2020
  • 2 reacties
  • 1499 Bekeken

Ik heb 150 belminuten per maand, maar als ik bel, komt het als extra kost te staan. Ook zie ik in de app niet hoeveel belminuten verbruikt worden.

icon

Beste antwoord door Evy 1 juli 2020, 14:48

Hi @mohamedabziz 

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken in My T-Mobile. Het lijkt erop dat alles helemaal goed gaat. Je hebt momenteel nog 108 belminuten over tot 7 juli. Hierna zal de bundel opnieuw worden geladen. Er zijn verder ook geen extra kosten in rekening gebracht. Zou je de app eens willen verwijderen van jouw toestel en vervolgens opnieuw downloaden? Dit wil nog wel eens helpen! Je zou ook eens via een laptop kunnen inloggen, doet die het dan wel goed? Ik hoor het graag van je!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @mohamedabziz 

Het gaat om een T-mobile basis abonnement?

Lijkt op een foutje van T-mobile of misschien een kleine storing. Je zit verder ook nog ruim binnen je belbundel?

Reputatie 6
Badge +8

Hi @mohamedabziz 

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken in My T-Mobile. Het lijkt erop dat alles helemaal goed gaat. Je hebt momenteel nog 108 belminuten over tot 7 juli. Hierna zal de bundel opnieuw worden geladen. Er zijn verder ook geen extra kosten in rekening gebracht. Zou je de app eens willen verwijderen van jouw toestel en vervolgens opnieuw downloaden? Dit wil nog wel eens helpen! Je zou ook eens via een laptop kunnen inloggen, doet die het dan wel goed? Ik hoor het graag van je!

Reageer