Vraag

Overige kosten klopt niet

Goeiedag,

Ik zet net mn verbruikerskosten te bekijken bij overige kosten met de T-Mobile app.
Nou blijkt dat er extra kosten worden berekend als ik met mn vriendin bel en met een maatje van me.
Hoe kan dit ik zit nog binnen mn belbundel,het zijn 06 nummers en ze zijn niet in het buitenland?

Mvg
BvGaalen

4 reacties

Reputatie 5
@berrdelsol Welkom op het T-Mobile forum!

Ik kan mij voorstellen dat je hier vragen over hebt. Ik ga mijn best doen om dit zo duidelijk mogelijk voor je te verklaren! Je ontvangt iedere 8ste van de maand je nieuwe tegoed. Je prijsplan is op 24 juli gewijzigd van het Smart Plus abonnement naar het Stel Samen abonnement. Hierdoor zijn de periodes van je huidige factuurmaand naar verhouding, en met terugwerkende kracht, herberekend. Voor de periode 08.07 tot 24.07 heb je 16/30ste van het totale Smart Plus 300 tegoed ontvangen. Dit komt neer op 160 belminuten. Alles wat je in deze periode boven de 160 minuten hebt gebeld valt onder de overige kosten. Dit zijn dan ook de kosten die je vermeld ziet staan. Na 23.7 bel je weer binnen je bundel omdat het Stel Samen tegoed van 300 minuten voor de periode 24.07 t/m 8.07, 140 belminuten naar verhouding, is toegekend.

Ik hoop dat ik het zo duidelijk heb uitgelegd, zie ook deze uitleg op de T-Mobile website. Mocht je hier nog vragen over hebben stel deze dan gerust!
Reputatie 5
Even ter aanvulling op bovenstaande. Ik zie dat je nieuwe Stel Samen prijsplan vanwege een storing niet op 03.05.2014 maar op 24.07.2014 is geactiveerd. Omdat je wellicht niet op de hoogte was van deze wijziging wil ik je aanbieden om de gemaakte kosten te vergoeden zolang je over de gehele factuurmaand rond de 300 minuten blijft. Neem je nog even contact op zodra je factuur is opgemaakt? Dan kan ik de creditnota voor je invoeren!
Hoi,Tom

Bedankt voor je antwoord ik begrijpt het nou,ik wist niet dat het veranderd was.Ik neem contact met je op zodra mn factuur binnen is voor de creditnota.Ik blijf binnen mn belminuten deze maand,kan ik deze gewoon aanhouden het zijn er nog 114 of is dat anders??
Reputatie 5
Hey Berry,

Ja je kunt gewoon de 114 belminuten aanhouden! 🙂 Ik wens je nog een prettig weekend toe en ik zie je graag weer terug zodra de factuur beschikbaar is.

Reageer