Vraag

overige kosten lopen per dag op

• 5 juni 2011
  • 4 reacties
  • 421 Bekeken

ik heb nu ongeveer 4 weken de htc desire. omdat ik bijna nooit bel,aleen voor noodgevallen eigenlijk heb ik de relax 130 gekozen.

mijn overige kosten lopen echter ongelooflijk hoog op.

ik gebruik geen internet.

ik hou nu dagelijks via internet mijn belstatus bij. gisteren stond er bij overige kosten al 38,95 en vandaag 41,65 terwijl ik mijn telefoon niet eens heb aangeraakt.

ook begrijp ik niet hoe ik aan dat bedrag kom.

de laatste factuur was ook al 78 euro terwijl ik er bijna niet mee gebeld heb.

ook stond er 25 euro bij internetkosten terwijl ik die niet gebruikt heb.

ik heb gisteren gezocht op internet en de functie verbonden met internet uitgezet,omdat ik deze toch niet gebruik,maar toch blijven mijn overige kosten nog oplopen.

ik hoop dat iemand mij kan helpen

4 reacties

Badge +12
Welkom Claudia,

Mogelijk maakt je telefoon toch internet connectie met T-mobile.
Verwijder de internet instellingen van T-mobile eens helemaal van je toestel.

Overigens kan T-mobile helaas niet zien waar de kosten heen gaan, dit kan alleen via de factuur.
Reputatie 5
@claudiavdlinden
Welkom op het T-Mobile Forum!

Als je een toestel hebt die geschikt is voor internet dan kan het zijn dat je toestel het internet op gaat terwijl je daar geen erg in hebt. Zoals Dave6700 kan je de instellingen wijzigen in het toestel zodat er geen geldige verbinding is. Een andere mogelijkheid is het blokkeren van internet op je abonnement. Ik zie dat je de simkaart ook hebt laten blokkeren. Is dat door de overige kosten die je ziet staan? Ik heb je een privébericht gestuurd. Wil je daar op reageren?
Hoi,

ik heb dat ook en ik weet niet hoe ik aan die kosten kom.heel af en toe gerbuik ik internet maar ik heb i-300 dus onbeperkt interneten, verder had binnen 2 dagen ben ik van 29 euro naar 0,50 cent beltegoed gegaan terwijl ik bijna niet gebeld had.ik wacht mijn factuur af...
Reputatie 5
@kasiabeek
Ik heb je al van een reactie voorzien [post=799634]in dit bericht[/post] 🙂

Reageer