Beantwoord

Overige kosten niet in de specificatie

• 19 januari 2016
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

Goedemiddag,

Even een vraagje via de tmobile app staat er dat ik overige kosten verbruik maar als ik er op klik voor info staat er dat er geen overige kosten zijn...
Hoe zit dit??

Groetjes
icon

Beste antwoord door Amy 21 januari 2016, 14:30

Hey Rwna,

Goed dat je jouw vraag hier stelt en welkom terug op het Forum.

Ik zie inderdaad dat je kosten hebt gemaakt buiten de bundel en dat deze niet zichtbaar zijn op je verbruiksdetails. Ik kan helaas de kosten ook niet terug vinden ik wil je daarom adviseren om je aankomende factuur af te wachten. De kosten worden namelijk op je simkaart geregistreerd en komen vervolgens op je factuur terecht. Wanneer er nog overige kosten op je factuur te zien zijn kun je in de factuurspecificatie precies zien waar de kosten vandaan komen! Mocht er iets niet kloppen op je aankomende factuur dan horen we het graag en trekken we het uiteraard recht voor je!

Wil je het laten weten als je nog vragen hebt hierover? 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Rwna,

Goed dat je jouw vraag hier stelt en welkom terug op het Forum.

Ik zie inderdaad dat je kosten hebt gemaakt buiten de bundel en dat deze niet zichtbaar zijn op je verbruiksdetails. Ik kan helaas de kosten ook niet terug vinden ik wil je daarom adviseren om je aankomende factuur af te wachten. De kosten worden namelijk op je simkaart geregistreerd en komen vervolgens op je factuur terecht. Wanneer er nog overige kosten op je factuur te zien zijn kun je in de factuurspecificatie precies zien waar de kosten vandaan komen! Mocht er iets niet kloppen op je aankomende factuur dan horen we het graag en trekken we het uiteraard recht voor je!

Wil je het laten weten als je nog vragen hebt hierover? 🙂

Reageer