Beantwoord

Overige kosten voor bellen op 1 april

Hoe kan het dat ik alleen maar overige kosten betaal terwijl ik nog genoeg bel minuten heb
icon

Beste antwoord door Thalina 4 april 2016, 13:15

@all,

Een update: het blijkt inderdaad te gaan om een storing. Er zal een correctie komen en de kosten die op 1 april zijn gemaakt worden verrekend. Sorry voor het ongemak!

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag!
Bekijk origineel

13 reacties

Ik heb gisteren (1 april) gebeld en dit gesprek valt ineens onder overige kosten terwijl dit gewoon uit de belbundel voor april had moeten komen. Ben niet van plan om deze 5.29 euro extra te betalen.
Ik had een vraag. De eerste van iedere maand krijg ik nieuw te goed. Waarom is op 1 april 0.19 Euro bij overige kosten aangerekend. Mvg yildiz
Yildiz. Helaas zie ik ook bij mij dat dit gebeurt is. Ik denk aan een storing. Ik hoop dat een moderator dit oppakt. Bij mij is het 0.30 cent. We wachten even af....
Bij mij ook 2.17
Reputatie 6
Badge +17
@all,

Voor de meesten van jullie: allereerst welkom op het forum! Goed dat je jullie hierover contact opnemen, want het is natuurlijk nooit fijn om te schrikken van overige kosten. Ik zie dat jullie allemaal op de 1ste van de maand jullie nieuwe tegoed ontvangen en afgelopen vrijdag 1 april overige kosten hebben gemaakt voor bellen. Dat is natuurlijk geen leuke 1 april grap! 😉

Het lijkt erop dat er iets mis is gegaan met het activeren van de nieuwe belbundel. Ik heb het doorgezet naar de afdeling die hierover gaat, zodat zij het probleem kunnen onderzoeken. Zodra er meer over bekend is, laat ik het meteen in dit topic weten!

Sorry voor het ongemak! Mochten jullie in de tussentijd vragen hebben, laat het gerust weten.
Reputatie 6
Badge +17
@all,

Een update: het blijkt inderdaad te gaan om een storing. Er zal een correctie komen en de kosten die op 1 april zijn gemaakt worden verrekend. Sorry voor het ongemak!

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag!
Ik heb hetzelfde.. maar dan op 3 april. Heb nu volgens verbruikstatus 2 bundels lopen (nieuw abbo begin op 3 april) en heb nog kosten buiten mijn bundel gemaakt. Komt dit ook door die storing?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Db1987,

Welkom op ons Forum en tof dat je verlengd hebt! :)

Bij jou is dit geen gevolg van de storing, maar zit in de overlap van je contracten. Hierdoor pakt je verbruik altijd wat anders uit dan je gewend bent, maar dit wordt wel rechtgetrokken op je factuur. In onze uitleg over je factuur na een tussentijdse wijziging vind je alle informartie hierover terug.

Als je na het ontvangen van je factuur nog altijd vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
Bij mij is er ook bij exstra kosten afgegaan terwijl ik nooit veel van mij bel bundel verbruikt. Nu heb ik 5 min gebeld naar t mobile voor dit exstra kosten en krijg ze niet aan de lijn dus nu heb ik 295 bel min over en lukte ook niet op de form te komen . Nu gelukkig wel . Maar ben er niet mee eens had nog genoeg bel min over voor mij nieuwe bel bundel in ging. Hoe kan dat??
Reputatie 7
Badge +15
Hey Missdalmuti,

Goed dat je het aangeeft. Ik zie inderdaad in je verbruiksdetails terug dat je op 1 april kosten buiten de bundel hebt gemaakt. In jouw geval gaat het hierbij ook om de bovengenoemde storing.

Zoals Thalina ook al eerder in dit topic aangeeft zal dit gecorrigeerd worden op je aankomende factuur. Dit geldt ook voor jou natuurlijk! 🙂

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
Dank je voor de snel service. Is nu veranderd. En heb ook nu geleerd dat via hier sneller gaat dan bellen. Bellen kreeg je alleen bandje en moest je keuze maken. Dank je dat ik ook veranderd. Is top service vind ik dat
Reputatie 7
Badge +15
Hey Missdalmuti,

Graag gedaan natuurlijk! Ik begrijp alleen niet helemaal goed met wat er veranderd is? Als je nog vragen hebt, let me know!

Je kunt in ieder geval altijd met je vragen hier terecht. Je zult zien dat je vaak door andere klanten geholpen zal worden en wij (T-Mobile Moderators) reageren meestal binnen 24 uur wanneer het nodig is. 🙂
De exstra was weg stond er niet meer en nu staat het er weer . Maar wordt verwerkt.

Reageer