Vraag

overige kosten, waarvan ?

• 22 december 2011
  • 11 reacties
  • 494 Bekeken

ik zie dat ik met overige kosten in 1 dag tijd al 1,50 euro extra bij moet betalen ( staat nu al bijna op 5euro in 1 week tijd).

Me nieuwe tegoed is vorige week ingegaan en ik heb in die tijd geen 0900 / 0909 nr's gebeld, mijn 3G staat uit, ik internet via mijn eigen wi-fi netwerk, roaming staat uit, ik heb nog sms-jes in mijn tegoed en TOCH moet ik bijbetalen. Ook mijn data-waakhond ( om het zo maar te noemen) staat al 3 weken ( sinds ik mijn nieuwe telefoon heb ) op 0mb

waar komen die extra kosten vandaan ???

( ik heb net mijn abonnement verlengd maar zo krijg ik er toch wel spijt van )

11 reacties

En als ik wil kijken of het toch me internet is krijg ik de meldingen : òf ik ben pre-paid klant óf ik ben klant via mijn werkgever :NOU ,HET IS GEEN VAN BEIDE
Kan iemand van de moderators kijken waarom ik niet bij mijn internet gegevens kan kijken via belstatus want ik krijg dan bovenstaand melding ?
Reputatie 5
@beertje666
We hebben geen inzage in de overige kosten die vermeld staan bij je belstatus. Pas als je factuur klaar staat kunnen we controleren waar deze kosten vandaan komen. Niet gemaakte kosten zal je ook niet terug zien op de factuur.
Ik ben zo vrij geweest om je vorige facturen na te kijken om na te gaan waar de overige kosten vandaan kunnen komen. Op de factuur van 13 december zie ik internetkosten en servicenummers staan. Op de factuur daarvoor zie ik T-Zones kosten staan. Dit zijn kosten die buiten de bundel vallen.

Er is helaas een storing op de datateller waardoor je deze melding ziet staan en het is helaas nog niet bekend wanneer deze storing is opgelost. Excuses voor het ongemak!

Ik heb je vraag verplaatst naar het subforum belstatus omdat je oorspronkelijke vraag over de overige kosten gaan die je bij de belstatus ziet.
Ik had bijna zelfde probleem.
Ik kon nog 12 sms'jes versturen en tellend had ik sms'jes verstuurd, na aantal uren stond er 17,50. Dit slaat gewoon nergens op.

Er is helaas een storing op de datateller waardoor je deze melding ziet staan en het is helaas nog niet bekend wanneer deze storing is opgelost. Excuses voor het ongemak!
.

oke, dan zal ik het in de gaten houden
Reputatie 2
waar komen mijn overige kosten vandaan?ik had op 24/12/2011 3,35 euro overige kosten en nu vanavond 24/12/2011 staat er opeens 8,50euro terwijl ik geen 0900 nrs of wat dan ook gebeld heb.
jij ook al dit gaat niet goed
Er zijn wel erg veel mensen met hetzelfde probleem : de onverklaarbare overige kosten
Hier nog een slachtoffer van overige kosten. Afgelopen maand meer dan € 11,50 aan overige kosten terwijl ik alleen 20 minuten met tele2 aan de telefoon heb gehangen à € 0,10 per minuut.. Snelle berekening leert mij dat dat niet klopt. Verder geen service nummers oid gebeld.
Reputatie 7
@Unal, @martinibabe
Zoals Ries heeft aangegeven worden de kosten pas gespecificeerd als de factuur is opgemaakt. Het kan gebeuren dat je belstatus met vertraging wordt bijgewerkt. Alleen kosten die daadwerkelijk zijn gemaakt wordne in rekening gebracht.

@beertje666
De kosten worden verklaard als de factuur beschikbaar is. Achteraf blijken de kosten meestal toch niet zo onverklaarbaar te zijn geweest. :)

@harmr
Welkom op het T-Mobile Forum!

Voor het bellen naar servicenummers betaal je het tarief van het servicenummer plus het tarief buiten de bundel. Het tarief buiten de bundel is bij jouw i-200 abonnement €0,35 per minuut. Deze gesprekken worden naar boven afgerond en berekend per hele minuut. Zodra je factuur beschikbaar is kun je ook de specificatie inzien.
@Unal, @martinibabe
Zoals Ries heeft aangegeven worden de kosten pas gespecificeerd als de factuur is opgemaakt. Het kan gebeuren dat je belstatus met vertraging wordt bijgewerkt. Alleen kosten die daadwerkelijk zijn gemaakt wordne in rekening gebracht.

@beertje666
De kosten worden verklaard als de factuur beschikbaar is. Achteraf blijken de kosten meestal toch niet zo onverklaarbaar te zijn geweest. :)

@harmr
Welkom op het T-Mobile Forum!

Voor het bellen naar servicenummers betaal je het tarief van het servicenummer plus het tarief buiten de bundel. Het tarief buiten de bundel is bij jouw i-200 abonnement €0,35 per minuut. Deze gesprekken worden naar boven afgerond en berekend per hele minuut. Zodra je factuur beschikbaar is kun je ook de specificatie inzien.

Dat kan niet want ik was niet over mijn belminuten + er stond nog 12 smsjes en ik had precies 12 smsjes verstuurd. Nadat stond er pas overig kosten, smsjes was naar 06 nummer verstuurd en die gene was ook in nederland.

Voor dat was er ook 17,50 overige kosten terwijl ik geen sms had verstuurd en ik had meer dan de helft belminuten over. Nee, ik had alleen naar 06 nummers gebeld die in nederland waren (alleen in Den Haag).

Reageer