Vraag

Overzicht en verbruikstatus prepaid werken niet

• 20 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 342 Bekeken

Sinds de laatste update van my t mobile app werkt deze niet meer naar behoren. Af en toe laat hij het overzicht zien maar valt dan weer weg en blijft een wit scherm over. Ook de verbruiksstatus wordt niet meer geladen zodat ik niet meer kan zien op welke datum mijn prepaid internet bundel afloopt. Voorheen had ik hier nooit problemen mee. Klik ik echter op Buitenland, dan geeft hij aan hoeveel mb's ik nog heb. Komt dit omdat ik onlangs in het buitenland ben geweest en daar een prepaid internet bundel heb gekocht? Als ik gewoon online inlog op my t mobile dan wordt alles wel duidelijk in beeld gebracht. Ik heb inmiddels in Nederland alweer een nieuwe prepaid internet bundel aangeschaft, echter deze is niet zichtbaar bij " verbruiksstatus" in de app. Ik gebruik een iPhone 5S

2 reacties

Ik heb inmiddels ook al meerdere keren de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, echter zonder resultaat
Reputatie 7
Badge +20
Hey Strandbal01,

Goed dat je even aan de bel trekt! Er zijn geen storingen bekend met de My T-Mobile App en PrePaid, dus hopelijk kunnen we ontdekken waar het dan wél aan ligt!

Ik kan vanaf hier natuurlijk niet zien wat er precies met jouw My T-Mobile app aan de hand is, misschien kun je wat screenshots toevoegen aan een reactie? Dan weten we wat beter waar we mee te maken hebben. Ik zie overigens wel dat je een bundel hebt geactiveerd op 16 augustus en deze werkt ook nog gewoon, tot en met 16 september. Daar heb je op dit moment nog 292 MB van over. Deze bundel is overigens in Nederland én de EU te gebruiken, dus dat kan het probleem in dit geval niet zijn. Er was van het weekend wel een probleem met het aanvragen van nieuwe bundels, maar dit hield alleen in dat de bundel niet werd geactiveerd. Er is echter geen beltegoed afgeschreven, maar je hebt daarnaast dus ook nog genoeg MB's te gebruiken!

Probeer de app in ieder geval nog even een keer opnieuw te installeren en wij zien dan graag de screenshots van het probleem tegemoet! Hopelijk kunnen we je dan wat gerichter helpen! 🙂

Reageer