Beantwoord

Plots kosten binnen belminuten bundel....

  • 19 januari 2017
  • 2 reacties
  • 216 Bekeken

  • Doet lekker mee
  • 14 reacties
Hallo iedereen,

Ik ben overgestapt van een stelsamen abo naar een Next-abo en dat heb ik gedaan door te bellen met de klantenservicenummer 06-24001200 . Ik had nog 3 belminuten over , na het gesprek van 10 minuten met de klantenservice en dat heeft me E 2,60 gekost had ik nog 1 minuut over in mijn belminuten.
Had niet verwacht dat de klantenservice geld kost om te bellen ?

Afgelopen maandag ook gebeld naar een nummer (geen nummer dat extra kosten in rekening brengt) in Rotterdam,Coolbleu 010-7988999) en dat heeft me ook geld gekost terwijl ik binnen de 120 minutenbundel bleef volgens de verbruiksstatus die nog een minuut is.

Rara hoe kan dit....
icon

Beste antwoord door Hajar 20 januari 2017, 13:55

Hi Ballo,

Ik zie dat mijn collega jou gister heeft verder geholpen en meer uitleg heeft gegeven over de extra kosten. Fijn dat het nu is opgelost! Veel plezier met je Go abonnement! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Opgelost 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ballo,

Ik zie dat mijn collega jou gister heeft verder geholpen en meer uitleg heeft gegeven over de extra kosten. Fijn dat het nu is opgelost! Veel plezier met je Go abonnement! 🙂

Reageer