Beantwoord

PrePaid surprise geeft aan " 144MB van de 2560 MB over".

• 7 oktober 2017
  • 9 reacties
  • 334 Bekeken

Ik vind "Prepaid surprise geeft aan " 144MB van de 2560 MB over"." onduidelijk. Ik begrijp dat ik 144 MB van de 250MB over heb, maar die 2560MB kan ik niet thuisbrengen en ook het verbruiksdiagram is daardoor onproportioneel.zie afbeelding.

icon

Beste antwoord door Hajar 9 oktober 2017, 11:05

Hi Matti,

Het lijkt erop dat het om een fout ging. Als ik nu namelijk kijk dan zie ik dat er 250MB staat bij PrePaid Surprise. Excuses voor de verwarring, maar het lijkt nu weer gecorrigeerd te zijn. Zie bijlage;

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Matti,

Het lijkt erop dat het om een fout ging. Als ik nu namelijk kijk dan zie ik dat er 250MB staat bij PrePaid Surprise. Excuses voor de verwarring, maar het lijkt nu weer gecorrigeerd te zijn. Zie bijlage;

Ik verwacht van Tmobile dat ze fouten structureel verbeteren. Een klant kan namelijk op dit soort fouten de mist ingaan: als klant ga ik ervan uit dat informatie van Tmobile goed is.

Dit blijkt heel vaak NIET het geval.
Nu is het weer fout: ik zou nog 387MB van de 5120MB hebben!

Reputatie 7
Badge +20
Hi Matti,

Via de webversie zie ik wel 500MB staan. Zie jij dit staan in de app of in de webversie? Zou je eens de app kunnen verwijderen en opnieuw downloaden?

Hayar, in de webversie zit een andere fout! Het tegoed klopt niet. Volgens mij is 387 MB de juiste waarde. Via de app krijg ik nu ook 497 MB te zien. Verwijderen heeft dus geen zin.

Reputatie 7
Badge +20
Hi Matti,

Als ik in ons systeem kijk dan zie ik dat je nog 495MB over hebt van de 500MB Surprise tegoed. Dus de webversie klopt wel. Hoe kom jij bij 387MB?
387 MB was in de vorige screenshot te zien!

Ik kan ook verklaren hoe dat in elkaar zit.
Namelijk de eerste prepaidsurprise bundel van 250 MB op maandagavond 2 oktober gewonnen. Daarna de extra surprisebundel van 250MB op maandagavond 9 oktober gewonnen. Van de eerste had ik redelijk wat gebruikt. Ik kan daar screenshots van laten zien.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Matti,

Zoals ik het nu zie heb je 295 MB beschikbaar van de 500 MB. Dit komt zowel naar voren in de webversie van jouw My T-Mobile als het systeem. De informatie vanuit de webversie lijkt dan ook overeen te komen met de werkelijke situatie. Komt de informatie uit jouw My T-Mobile overeen met de informatie uit de webversie van My T-Mobile? Heb je de laatste update geïnstalleerd van My T-Mobile? Ik hoor graag van je!
Ik had 4.8.1 rn mu 4.8.2.
Maar dat is niet belangrijk. In fit topic is te zien dat mijn tegoed OMHOOG is gegaan van 387 naar 495. Dit wad tijdens de tweede prepaidsurprise bundel. Dat is gewoon fout!

Reageer