Beantwoord

Prepaidtegoed na bezoek buitenland

• 2 mei 2018
  • 3 reacties
  • 2279 Bekeken

Geachte klantenservice, nu ben ik terug van een week je malta alleen heb ik het gevoel dat mijn prepaid niet meer klopt. Kan best zijn dat ik fout zit, maar vond de hoeveelheid wel weinig. Nu zie ik zelf niet het verbruik dus vroeg ik mij af of jullie dat konden controleren.
In het buitenland heb ik wel internet gebruikt, dit gaat echter via een 2de sim van xs4all. Eigenlijk weet ik dat vrij zeker, gezien mijn T-Mobile sim een data limiet heeft van 10kb. Tevens heb ik niet gebeld uit het buitenland. Wel moest ik voor de werking van mijn xs4all sim een optie aanzetten, en nu hoop ik dus niet dat ie ineens is gaan datalekken. Maar ook dan... Is er nog de 10kb limiet waarop die is ingested.

Als het goed is moet ik afgelopen week - vanaf 25april - niets hebben verbruikt.
Alvast bedankt voor het nakijken!

Mvg michiel roos
icon

Beste antwoord door Hajar 3 mei 2018, 09:52

Hi Michiel,

Heb je een leuke tijd gehad in Malta? Ik hoop van wel! :8

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je niks hebt verbruikt en dat er geen tegoed is afgeschreven sinds 20-04-2018. Dus het klopt dat je vanaf 25 april geen kosten hebt gemaakt. Ik zie dat je op 31 maart en 17 april veel kosten hebt gemaakt door lang te bellen naar een mobiel nummer. Daardoor is je tegoed in mindering gebracht.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, let me know! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Michiel,

Heb je een leuke tijd gehad in Malta? Ik hoop van wel! :8

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je niks hebt verbruikt en dat er geen tegoed is afgeschreven sinds 20-04-2018. Dus het klopt dat je vanaf 25 april geen kosten hebt gemaakt. Ik zie dat je op 31 maart en 17 april veel kosten hebt gemaakt door lang te bellen naar een mobiel nummer. Daardoor is je tegoed in mindering gebracht.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, let me know! 🙂
Super thanks voor het nakijken! Kan ik weer met een gerust hart slapen :)))) en dromen van de ervaringen die ik in Malta heb opgedaan 😉
Reputatie 7
Badge +20
Haha graag gedaan hoor. Malta sounds dreamy! Ik heb nog geen vakantieplannen dus misschien moet ik ook maar die kant op! 😛

Reageer