Beantwoord

Prijs omhoog door verzonden smsjes buitenland

• 11 oktober 2020
  • 12 reacties
  • 953 Bekeken

hallo beste mensen.Er is iets heel erg gebeurt met mijn abonnement kosten (prijs) ik moet 70 euro exstra betalen voor sms waarvan ik niets wist het gekke is dat het een paar honderd zijn in een paar minuten tijd. Alstublieft help mij. Ik kan geen 70 euro missen.

icon

Beste antwoord door CrisTien 12 oktober 2020, 11:18

Beste @broekali  Wat is er echt aan de hand? Dit is een ander verhaal

• Eerlijk duurt het langst. ... 

Je kan het in één keer betalen maar gaat dat niet lukken vraag dan een Betalingsregeling  aan voor dat de kosten verder oplopen door incasso’s enz.

Ook kan je de SMS diensten in je account blokkeren zodat je zusjes broertjes vader moeder en uiteraard jij zelf niet meer in de fout kan gaan. 
Dat blokkeren doe je in je account.

Succes en prettige dag vandaag!

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @broekali 

Omdat je het over sms hebt bedoel je dat je opeens geabonneerd bent voor een betaalde sms service €5 per week?

Indien dit het geval is dan kan je in dit topic meer info vinden over wat je zelf kunt doen.

Mocht het om iets anders gaan laat het dan weten, door op extra kosten te drukken zie je waarvoor je hebt betaald.

Reputatie 7
Badge +20

@broekali  Naar welk telefoonnummer gaan die sms’jes?  Of zijn het veel verschillende nummers? Heb je al via Google die nummers opgezocht?
morgen zijn de moderators er weer, ze kunnen je vast vertellen wat er aan de hand is. 
Vul vast Dit formulier in om een onderzoek te starten.

Succes! 

Reputatie 7
Badge +20

Beste @broekali  Wat is er echt aan de hand? Dit is een ander verhaal

• Eerlijk duurt het langst. ... 

Je kan het in één keer betalen maar gaat dat niet lukken vraag dan een Betalingsregeling  aan voor dat de kosten verder oplopen door incasso’s enz.

Ook kan je de SMS diensten in je account blokkeren zodat je zusjes broertjes vader moeder en uiteraard jij zelf niet meer in de fout kan gaan. 

[Screenshot verwijderd door moderator in verband met getoonde 06-nummers, inclusief nummer van jouzelf (@broekali). Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]

Als u ziet zijn er honderde sms in dezelfde minuut verstuurd dat is echt niet normaal.

Reputatie 7
Badge +20

@broekali  Eerst zeg je dat je Broertje het heeft gedaan?!
kan je in de geschiedenis terug vinden op welke site groep hij heeft gezeten?

Volgens @Waqqas zijn het nummers uit ‘Papua New Guinea’ 

Heb je de internationale Sms inmiddels wel geblokt? 

Reputatie 5
Badge +12

Sms vanuit een app is heel goed mogelijk. Ook als jij toegang aan anderen geeft om b.v. te spelen blijf jij aansprakelijk. Blokkeren en/of de telefoon voor jezelf houden is een oplossing voor de toekomst.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @broekali,

Ik zie dat je hierboven al goede informatie hebt gekregen van andere Communityleden. Aangezien je zelf al eerder aangaf dat de SMS’jes daadwerkelijk vanaf jouw telefoon verzonden zijn is hier verder niets aan te doen. CrisTien heeft je ook al een goede tip gegeven als de kosten te hoog zijn op dit moment, je kunt dan een betalingsregeling treffen om de kosten van de factuur wat meer te verspreiden. Wellicht handig om dan even bij je broertje aan te kloppen voor wat gemaakte kosten.. :wink:

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag van je!

Danku dus ik kan die 70 euro over 7 facturen verspreiden?

Reputatie 7
Badge +20

@broekali  klik op de url en kijk wat de opties zijn. Let op je mag nooit overslaan want dan ben je de regeling kwijt en je kan tijdens de regeling niet bellen en internetten in het buitenland.

Je kan het in één keer betalen maar gaat dat niet lukken vraag dan een Betalingsregeling  aan voor dat de kosten verder oplopen door incasso’s enz.

Ook kan je de SMS diensten in je account blokkeren zodat je zusjes broertjes vader moeder en uiteraard jij zelf niet meer in de fout kan gaan. 

Wil je een betalingsregeling aanvragen?
Log in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt, zie je een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @broekali 

Wat Cristien zegt klopt helemaal! Wanneer je factuur straks online staat dan krijg je ook de mogelijkheid om een regeling te treffen via My T-Mobile. Je kan afhankelijk van het bedrag dan zien in hoeveel termijnen je kan betalen. 

Ik hoop dat dat je zo verder komt!

Yes dank u all dit topic kan gesloten worden

Prettige dag vedder

Reageer