Beantwoord

Problemen met weergave van mijn nieuwe abonnement

• 5 mei 2019
  • 3 reacties
  • 933 Bekeken

Ik heb sinds vandaag een nieuw abbonement met 5gb en 120 minuten maar als ik nu bel komen er extra kosten bij en bij mijn vorige abbonement was dat niet zo. En ik kan nu ook niet meer zien hoeveel minuten ik dan nog over hebt van de 120minuten want bij me vorige abbonement kon ik dat wel zien
icon

Beste antwoord door centaur 5 mei 2019, 00:47

Dagje afwachten, verwerken van wijzigingen kan even verkeerd beeld geven.
Maandag zal juiste weergave zijn.
Zo niet dan horen we graag weer van je.

Groetjes,
Centaur
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Dagje afwachten, verwerken van wijzigingen kan even verkeerd beeld geven.
Maandag zal juiste weergave zijn.
Zo niet dan horen we graag weer van je.

Groetjes,
Centaur
Hallo,
Ik heb sinds vandaag 12-6-2019 ook een nieuw abbonement met 5gb en 120 minuten, en vanmorgen gebeld met een t-mobile nummer wat in mijn kortingsgoep zit ook nog en moest ik er voor betalen terwijl er nog 120 min op mijn verbruik staan en gebeld met t-mobile en zei zeiden even factuur afwachten.
En tot mijn verbazing moest ik ook betalen voor bellen naar Klantenservice T-Mobile
10:06 min € 2,53 😯

groetjes
Peter K
Reputatie 7
Badge +20
Hi Peter,

Super tof dat je een abonnement bij ons hebt genomen! Ik hoop dat het bevalt! Als ik nu je gegevens erbij pak dan zie ik geen extra kosten staan voor bellen met een t-mobile nummer. Mocht je straks op je factuur wel de kosten terugzien, trek dan aan de bel. Dan corrigeren wij dat uiteraard, geen zorgen! Voor het bellen naar de klantenservice zijn kosten aan verbonden. Je betaalt hiervoor het beltarief. Dat geven we ook aan op de tarievenlijst. Mocht je in de toekomst weer vragen hebben dan kun je altijd kosteloos je vraag hier stellen. We helpen je graag verder!

Reageer