Beantwoord

Reset datagebruik

• 17 maart 2014
  • 5 reacties
  • 220 Bekeken

Mijn nieuw beltegoed krijg ik op de 14e van de maand, maar mijn dataverbruik wordt dan niet gereset. Hoe werkt dat? Wordt dat op een andere datum gedaan?
icon

Beste antwoord door Bram 20 maart 2014, 12:19

@rmoonen

Ook je datategoed wordt elke 14de van de maand gereset. Je hebt op dit moment nog 225 MB over. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

@rmoonen

Ook je datategoed wordt elke 14de van de maand gereset. Je hebt op dit moment nog 225 MB over. 🙂
Dat begrijp ik, maar het dataverbruik is op de 14e. niet op 250 mb gezet, dat bleef staan als de dag ervoor. Niet dat ik het direct nodig heb, ik gebruik WiFi, maar ik vind het toch vreemd. Ik hou het de volgende maand in de gaten 🙂
Vanmorgen de 14e is mijn data tegoed weer teruggezet naar 230 mb in plaats van 250 mb, hoe kan dat?
Vanmorgen de 14e is mijn data tegoed weer teruggezet naar 230 mb in plaats van 250 mb, hoe kan dat? Trouwens ik heb ook op mijn tmobile gekeken op de site, het ligt niet aan de datateller want daar staat de teller ook op 230, terwijl ik niks verbruikt heb.
Reputatie 3
@rmoonen
Als ik inlog onder jouw gegevens op My T-Mobile dan zie ik dat je in totaal 250 MB hebt ontvangen en geen 230 MB.
Op elke 14e van de maand ontvang je het tegoed, het kan uiterlijk 24 uur duren voordat de informatie volledig is bijgewerkt.

Reageer