Reset internet

• 5 augustus 2013
  • 11 reacties
  • 381 Bekeken

Beste t-mobile,

Mijn internet is vandaag op gegaan en ik heb bijna nog een maand te gaan met m'n internet. Ik dacht dat ik hem resetten kon wat ik vorig jaar ook wel is heb gedaan. Ik dus zo smsje sturen van reset snelheid, krijg ik een bericht terug van t-mobile dat ik met mijn huidige abbo niet kan resetten! Terwijl ik het vorig jaar wel gewoon gedaan heb met het zelfde abonnement. Ik heb een sim only maar wel gewoon met onbeperkt internet want me snelheid is wel verlaagd.
Ik hoop dat jullie er wat aan kunnen doen want de snelheid die ik nu heb is niet te doen.

Met vriendelijke groet,

Niels

11 reacties

Hallo Niels,

Heb je misschien onlangs je abonnement vernieuwd?

Het systeem is namelijk veranderd bij die nieuwe Stel Samen abonnementen.
Zie ook : http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/service-contact/nieuwe-prijslijsten/stel-samen-en-samengesteld-1jul13.pdf

Als het goed is staat in die SMS die je hebt gehad wat je nu moet SMS'en om de snelheid te resetten.
Beste Gwen,

Er staat niks en het smsje over wat ik moet doen! Dit is het smsje:
Beste klant, met uw huidige abonnement kunt u geen reset van uw internetsnelheid kopen. Kijk voor meer informatie op www.t-mobile.nl. Groet, T-Mobile

Ook heb ik mijn abbonoment niet verandert omdat ik eigenlijk al kan vernieuwen maar ik nog wacht totdat er een nieuwere telefoon uit komt.

Met vriendelijke groet,

Niels
Hey,

Die kende ik nog niet. Sinds kort hebben ze het systeem dus veranderd en daar is nogal wat verwarring over dus ik dacht dat je zo'n SMS had gehad, maar als je een onbeperkt internetbundel op je abonnement hebt zou je ook de snelheid moeten kunnen resetten.

Dan kan ik je helaas ook niet verder helpen, en hoop ik dat een t-mobile moderator je meer duidelijkheid kan verschaffen.
Zijn er nog moderators online die mij kunnen helpen?
Reputatie 6
@Nielsleeuw8

Ik heb de reset voor je uitgevoerd. Wil je het toestel even uit- en weer aanzetten?
Hartstikke bedankt!

Kan ik nu voortaan zelf weer resetten via een sms of een andere manier of moet ik het de volgende keer weer vragen op het forum?
Reputatie 6
@Nielsleeuw8

Graag gedaan 🙂 De reset via sms zou gewoon moeten werken, wanneer je problemen hiermee ervaart kun je altijd een berichtje achterlaten op het Forum.
Alweer beste t-mobile,

Ik ben alweer over mijn internetbundel heen. Ja ik weet dat het best snel is in 4 dagen maar ik ben op vakantie in Nederland zonder wifi. Normaal heb ik altijd wifi en dan gaat het niet zo snel. Maar nu wil ik weer mijn internet resetten maar ik krijg weer het volgende bericht toegestuurd:

Beste klant, met uw huidige abonnement kunt u geen reset van uw internetsnelheid kopen. Kijk voor meer informatie op www.t-mobile.nl. Groet, T-Mobile

De vorige keer kreeg ik dit bericht ook al dus ik kan niet meer resetten met een sms. Dit vind ik heel vervelend omdat ik als ik wil resetten ik dit niet altijd via het forum wil doen. Ik hoop dat dit opgelost kan worden.

Niels
Er word weer heel snel gereageerd!
Thnx t-mobile voor de snelle reactie! -.-' ik zie in andere topics dat er wel gereageerd word door moderators maar ik denk dat ze dit niet belangrijk genoeg vinden! Ik zal er rekening mee houden als ik een nieuw abbonoment neem ik ga nu maar al te graag bij de concurrentie kijken!
@Nielsleeuw8

Excuses voor de late reactie! :(

Het is zeker niet de bedoeling dat wij zo laat reageren deze zal er tussendoor geschoten zijn. Ik heb de bundel alsnog voor je gereset.

Reageer