Vraag

Resetten internetsnelheid

• 31 maart 2014
  • 1 reactie
  • 184 Bekeken

Die werkt al een maand niet, klantenservice bellen is een crime, want dan toets je het nummer in van je internet laptop abonnement dan noemen ze dat ongeldig en word je via het menu keurig afgevoerd naar kijk op my t-mobile. Dus dan maar via de faceboek pagina de vraag gesteld en een reset gekregen, een paar keer al. Maar die zijn er in het weekend niet en iedere keer is het net zaterdagavond als je een reset nodig heb. Dan maar mijn oude prepaid internet sim gebruiken, is die dan ook net toevallig leeg raakt en probeer je die dan online op te waarderen, kom je ook nergens want de ideal link ABN doet het niet, als er al een link tevoorschijn komt. Op Chrome Cometbird en firefox geprobeerd allemaal geen resultaat. Op Facebook antwoorden ze ook nog eens dat het probleem ze niet bekend is, maar hier lees ik dan weer dat meer mensen een reset probleem hebben blijkbaar. En erg mooi dat er dan handmatig gereset wordt, maar dat is niet wat je wilt, je wilt dat gewoon zelf kunnen doen waar en vooral wanneer het nodig is. Overigens ook wel irritant dat je blijkbaar nergens het verbruik van je prepaid tegoed kan vinden, want naar mijn idee stond er meer op dan ik met de max van 4,58 per dag heb verbruikt.

1 reactie

Reputatie 5
@DiegoToledo Goed dat je hierover contact opneemt! Dit probleem hebben wij inmiddels aangekaart bij onze technische afdeling, wij werken aan een oplossing. In de tussentijd zul je inderdaad via de klantenservice de reset uit moeten laten voeren, onze excuses voor het ongemak. Ik begrijp goed dat dit niet ideaal is, ik vertrouw erop dat mijn collega's dit spoedig kunnen oplossen. Uit coulance heb ik wederom kosteloos een reset voor je uitgevoerd. Mocht je hier nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden!

Reageer