Beantwoord

Samsung tablet A pakt toch mb's van abonnement af

• 19 mei 2016
  • 4 reacties
  • 208 Bekeken

Hallo, Sinds kort heb ik een samsung tablet A en heb hem 's avonds na aankoop gelijk op wifi gezet...Maar nu pakt hij tóch elke keer mb's van mijn abonnement af terwijl hij op wifi staat? Hoe kan dit? Hoe kan ik de data uitzetten zodat hij het niet 'offline' meer doet? Ik kon het antwoord helaas nergens vinden,vandaar mijn vraag aan jullie. Hartelijk dank alvast,
Met vriendelijke groet,
Monique de Greef
icon

Beste antwoord door Minty 19 mei 2016, 13:49

Die optie moet wel ergens in de instellingen staan. Ga naar eens naar Apps - Instellingen -Gegevensgebruik. Zie je dan 'Mobiele gegevens' staan? Die moet je uitzetten zodat er geen data meer van je abonnement gebruikt wordt.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Die optie moet wel ergens in de instellingen staan. Ga naar eens naar Apps - Instellingen -Gegevensgebruik. Zie je dan 'Mobiele gegevens' staan? Die moet je uitzetten zodat er geen data meer van je abonnement gebruikt wordt.
Dankjewel Minty, Ik heb dit nu gedaan en gevonden en inderdaad geeft hij nu aan géén dat meer te verbruiken vanaf mijn abonnement! Hartelijk dank, ik denk dat hij wel eens data eraf heeft gehaald ivm dat dat dus nog aanstond en misschien mijn WIFI op dat moment niet werkte ofzo...

Nogmaals bedankt voor dit snelle antwoord,

Groetjes Monique de Greef.
Reputatie 5
Super! Fijn dat je laat weten dat het is gelukt! 🆒
thanks!:$Ik had het niet zonder je gekunnen!!! Groetjes Monique

Reageer