Smart Plus abonnement help?

Reputatie 4
Okay daarnet is mijn nieuwe abbo ingegaan...
http://i1119.photobucket.com/albums/k640/brandon_margera1/2012-10-01_002947.jpg
Dit staat er...heb nog niets gebruikt dus...
Maar toch staat er 11 Min/SMS...

In de lijst staat dat ik 230 Min/SMS/SMS zou krijgen...?
Dus wat betekend dit??? 11 sms??? 11 min bellen? Misschien stomme vraag...

Nu ben ik dit niet gewend ik kom van relax online 20 met mijn BlackBerry dus snap ik van dit helemaal niets...

Ook wilde ik veel internet en ik heb 500mb? 😞 Nu stat mijn telefoon wel 24/7 op wifi maar toch. (maar daar heb ik een andere post voor gemaakt)...
icon

Beste antwoord door dannyhtek 1 oktober 2012, 00:53

Je contract is op 29 september ingegaan. Aangezien je elke 1ste van de maand je nieuwe tegoed krijgt, heb je maar een beetje van je vorige bundel gekregen. 29 september > 1 oktober zijn maar 2 dagen. Je hoeft je geen zorgen o.i.d. te maken, je hebt vandaag je volledig tegoed ontvangen voor deze maand. 

Je moet niet vergeten dat MyTmobile enkel een indicatie weergeeft. Deze is nooit gelijk up-to-date.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Je krijgt je nieuw tegoed op 1 oktober, oftewel vandaag. Je zult vandaag dus je volledige bundel krijgen.
Reputatie 4
Ik zal nog even wachten...
Misschien loopt mijn bundel nog even achter na al die werkzaamheden op T Mobile?

Lijkt mij vreemd dat ik dit nu heb en mijn abbo was net een paar minuten of uur ingegaan...heb mijn telefoon nog niet gebruikt om te bellen enzoo...

Edit: Ik zie net idd dat hij op 23:35 rond die tijd is bijgewerkt...
Dus ik vertouw er maar op dat het goed komt met die minuten.,..
Reputatie 1
Je contract is op 29 september ingegaan. Aangezien je elke 1ste van de maand je nieuwe tegoed krijgt, heb je maar een beetje van je vorige bundel gekregen. 29 september > 1 oktober zijn maar 2 dagen. Je hoeft je geen zorgen o.i.d. te maken, je hebt vandaag je volledig tegoed ontvangen voor deze maand. 

Je moet niet vergeten dat MyTmobile enkel een indicatie weergeeft. Deze is nooit gelijk up-to-date.
Reputatie 4
Dank je Danny, eigenlijk zeg ik net tegen iemand dat dit waarschijnlijk een kleine verrekening is :-)

Dus ik denk dat dit gewoon het antword is waar ik naar zocht.
Heel veel bedankt voor je antworden!
Reputatie 1
you're welcome :)

Reageer