Vraag

Sms in buitenland niet uit bundel?

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Ik heb vanuit Spanje 3 sms berichten verstuurd. Het vreemde is dat deze niet uit mijn bundel zijn gegaan maar apart voor 0,30 euro in het overzicht staan. Nou gaat het me niet om die 0,90 cent maar ik snap niet waarom ze niet uit de bundel gaan waar dat volgens mij volgens de nieuwe Europese regels wel hoort. Bellen gaat overigens wel goed.
Ik hoor graag hoe dit zit.

Groeten Peter

4 reacties

Reputatie 4
Hoi Peter,

Welkom op ons forum!

Ik ben meteen voor je gaan kijken in het systeem. Je hebt een heel oud abonnement, maar het valt wel onder de nieuwe EU-regulering. Dus dat betekent dat de sms'jes uit jouw bundel horen te gaan. Ik heb het voor je nagevraagd bij de juiste afdeling en heeft te maken met het abonnement, omdat het zo oud is, raakt de verbruikstatus in de war. Het abonnement komt uit 1999 namelijk. Het advies wat ik jou wil geven is om de factuur af te wachten. Als je ziet dat de kosten voor de sms'jes in rekening worden gebracht, dan kan je dat direct aangeven en zorgen wij ervoor dat het wordt vergoed.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik wens je nog veel plezier in Spanje señor! 🙂
Dank voor antwoord! Ik wacht de factuur wel even af. Ik meld we wel weer als het toch verkeerd blijkt te gaan.
Hoi Muberra,

Ondertussen is de factuur gemaakt en de sms-jes zijn inderdaad in rekening gebracht. Wat zijn nu de te volgen stappen?
Reputatie 4
Hi Peter,

Welkom terug!

Goed dat je dit in de gaten hebt gehouden. Zoals beloofd heb ik de kosten direct voor je vergoed. Het zal worden verrekend met jouw eerstvolgende factuur. Ik hoop dat je verder hebt genoten van jouw tijd in Spanje. 🙂

Hopelijk ben je blij met mijn hulp en ik wens je een fijn weekend toe. Als er iets anders is waarbij ik je kan helpen, laat het dan gerust weten!

Reageer