Beantwoord

SMS versturen niet gelukt, maar wel in My T-Mobile

• 26 februari 2017
  • 1 reactie
  • 359 Bekeken

Beste T-mobile,
Ik ben dit weekend met mijn vriendin naar Antwerpen geweest. Om met het openbaar vervoer te kunnen reizen hebben we twee sms'jes gestuurd naar de vervoerder. Helaas, is het versturen van deze sms'jes mislukt... Tot mijn grote schrik, zie ik in de T-mobile app bij mijn verbruik dat er meerdere sms'jes zijn verstuurd die nooit zijn verzonden... Nu vraag ik mij af waarom deze sms'jes bij mijn verbruik staan en hoe dit ongedaan kan worden gemaakt?
Met vriendelijke groet,
Tim
icon

Beste antwoord door David 27 februari 2017, 10:31

Hey Tim,

Heb je een goed weekend in Antwerpen gehad? Nog leuke dingen gezien? :)

Zo te zien was dit slechts een tijdelijk iets, want ik zie op jouw My T-Mobile geen kosten terug voor SMS'jes over de grens. Wij krijgen de gegevens door van de provider uit het buitenland, maar de juiste verwerking kan soms wat vertraging oplopen. Wij brengen uiteindelijk alleen zaken in rekening die ook daadwerkelijk uitgevoerd zijn. Bij jouw abonnement, Stel Samen & Stel Bij, zit SMS'en in de EU trouwens bij het abonnement inbegrepen. Dit is wel exclusief servicenummers, maar dan weet je dat in ieder geval!

Mocht je nog meer vragen voor ons hebben, laat het dan gerust weten, Tim!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Tim,

Heb je een goed weekend in Antwerpen gehad? Nog leuke dingen gezien? :)

Zo te zien was dit slechts een tijdelijk iets, want ik zie op jouw My T-Mobile geen kosten terug voor SMS'jes over de grens. Wij krijgen de gegevens door van de provider uit het buitenland, maar de juiste verwerking kan soms wat vertraging oplopen. Wij brengen uiteindelijk alleen zaken in rekening die ook daadwerkelijk uitgevoerd zijn. Bij jouw abonnement, Stel Samen & Stel Bij, zit SMS'en in de EU trouwens bij het abonnement inbegrepen. Dit is wel exclusief servicenummers, maar dan weet je dat in ieder geval!

Mocht je nog meer vragen voor ons hebben, laat het dan gerust weten, Tim!

Reageer