Beantwoord

Sms verstuurd maar heb ik niet gedaan

Hallo allemaal, ik heb sinds zondag een tablet met simkaart en 's avonds heb ik die geinstalleerd.
Nu zag ik in de my t-mobile app dat ik 2 smsjes zou hebben verzonden naar nummer 0617553155 maar dit heb ik helemaal niet gedaan.
Toen ben ik het nummer op google gaan zoeken en zag dat meer mensen hier last van hebben en ook met een net geactiveerde nieuwe simkaart. Er stond zelfs bij dat het bummer gevaarlijk is.
Kan iemand mij hier meer over vertellen en moet ik die smsjes nu evengoed betalen?

Groetjes Wendela
icon

Beste antwoord door David 12 december 2018, 12:48

Hey Wendela,

Dit nummer is mij ook niet bekend, het is in ieder geval geen nummer van ons. Wij registreren de verzonden berichten, verbruikte MB's en gemaakte telefoongesprekken, dus wanneer dit op ons netwerk wordt geregistreerd dan gaan we er ook vanuit dat dit daadwerkelijk is gebeurd. Je kunt het nummer het beste even op jouw telefoon zelf blokkeren, om te voorkomen dat het ooit weer gebeurt. Ik zie in ieder geval dat het na die SMS'jes niet meer is voorgekomen, dus dat is goed nieuws! 🙂

Mocht je nog andere vragen voor ons hebben, stel ze gerust! We zitten er klaar voor!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Wendela,

Dit nummer is mij ook niet bekend, het is in ieder geval geen nummer van ons. Wij registreren de verzonden berichten, verbruikte MB's en gemaakte telefoongesprekken, dus wanneer dit op ons netwerk wordt geregistreerd dan gaan we er ook vanuit dat dit daadwerkelijk is gebeurd. Je kunt het nummer het beste even op jouw telefoon zelf blokkeren, om te voorkomen dat het ooit weer gebeurt. Ik zie in ieder geval dat het na die SMS'jes niet meer is voorgekomen, dus dat is goed nieuws! 🙂

Mocht je nog andere vragen voor ons hebben, stel ze gerust! We zitten er klaar voor!

Reageer