Beantwoord

Startdatum nieuwe bundel

• 14 februari 2017
  • 11 reacties
  • 957 Bekeken

Reputatie 1
Beste T-Mobile,

Sinds afgelopen zondag ben ik ook lid geworden van de T-Mobile familie 🙂 Nu zie ik in My T-Mobile start datum abonnement 12-02-2017 en datum nieuwe bundel 12-03-2017. Betekent dit dat vanaf heden ik elke 12e van de maand mijn nieuwe bundel in gaat of kan dit nog veranderen ?

Alvast mijn dank :)

Groet,
Bart
icon

Beste antwoord door Serviceweb 14 februari 2017, 08:08

Nee hoor, bij T-Mobile loopt je contract vanaf moment dat je hebt gekocht en dat elke maand. Zou anders zijn geweest als je de 29, 30 of de 31 had gekocht. Dan zouden ze het verschuiven. Maar dit is in jou geval niet van toepassing dus loopt je volledige contract vanaf elke 12e van de maand.

Fijne dag!
Bekijk origineel

11 reacties

Goedemorgen Bart,
Welkom op de forum van T-Mobile.

In jou geval wil dit zeggen dat de 12e van de maand je nieuwe bundel in gaat. Elke maand zal dus op die datum je bundel weer bij het begin beginnen. Meer uitleg over je nieuwe factuur, kan je hier lezen.

Veel plezier bij T-Mobile, goede keus 😳
Reputatie 1
Goedemorgen !

Dankjewel voor je reactie. Ik wilde het even zeker weten omdat ik dacht dat het een willekeurige datum zou worden en ik de 1ste periode even moest uitkijken met het gebruik van mobiele data.
Nee hoor, bij T-Mobile loopt je contract vanaf moment dat je hebt gekocht en dat elke maand. Zou anders zijn geweest als je de 29, 30 of de 31 had gekocht. Dan zouden ze het verschuiven. Maar dit is in jou geval niet van toepassing dus loopt je volledige contract vanaf elke 12e van de maand.

Fijne dag!
Reputatie 1
Goedemorgen,

Ik heb nog een vraag. Wanneer en hoe kan ik mijn nieuwe contract verwachten ? Ik heb via de mail een bevestiging van mijn bestellin gehad en met afleveren van mijn toestel een afleverbon.
Goedemorgen,

Je facturen kan je online bekijken via My T-Mobile online. Maar je kan natuurlijk ook de My T-Mobile app downloaden. Beide geven je factuur en kan je inzien wat je hebt verbruikt.

Bij de instellingen van My T-Mobile online kan je ook je factuurmelding instellen. Dat je per e-mail of sms een melding wilt krijgen als je factuur klaar staat.

Alvast veel plezier met je toestel en je nieuwe abonnement.
Reputatie 1
Goedemorgen weer 🙂,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik bedoel echter mijn contract en niet facturen...
Toen je jouw contract was aangegaan heb je een e-mail ontvangen van ons. In deze e-mail staat een link met toegang tot je contract. (overigens, dit kan soms wel een paar dagen duren voor je deze binnen krijgt, dit ook door drukte bij T-Mobile op het moment) Mocht het zijn dat je deze e-mail, na een week, niet hebt ontvangen of per ongelijk hebt verwijderd dan kan je dat aangeven.

Een T-Mobile medewerker kan je dan verder helpen, dit kan ik jammer genoeg niet. Fijne dag nog.
Reputatie 1
Goedemorgen,

Bedankt, dan wacht ik het nog even af 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hey Bart,

Top dat je in ieder geval meer info hebt en antwoorden op jouw eerste vragen! :)

Misschien is jouw contract wel in je spam beland of is er ergens in het digitale verkeer wat verkeer-d gegaan, kan allemaal! Je kunt jouw contract gelukkig alsnog downloaden via My T-Mobile. Log hiervoor in, kies 'Mijn abonnement' en klik op 'Download contract'. De download start nu automatisch en je hebt jouw contract in bezit. Zo raak je deze nooit meer kwijt!

Laat je weten of het gelukt is? Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat ook graag!
Reputatie 1
Hoi David,

Dank, het is gelukt 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Top dat het gelukt is, Bart!

Reageer