[Storing] Gegevens bij de belstatus niet up to date

Hallo,

ik zou 8 mei een nieuwe belbundel + 100 smsjes krijgen,

ik heb al wel gebeld en gesmst,

Maar de belstatus is bijgewerkt tot 7 mei? hoe kan dit...is er soms een storing dat nu al bijna 6 dagen achter loopt?

Graag zou ik willen weten hoeveel belminuten ik nog heb, en zou graag zien dat goed is bijgewerkt. Zo weet je nooit hoeveel minuten of smsjes ik nog heb.

zo irritant is dit.

Mvg

This topic has been closed for comments

183 reacties

Reputatie 4
@ meid200

Wat vervelend zeg! 😞 Ik heb even in jouw My T-Mobile gekeken en ik zie dat de belstatus daar wel correct wordt weergegeven, hij is gewoon tot vandaag bijgewerkt. Is dit bij jou niet het geval? Of ervaar je dit probleem wellicht in de T-Mobile App? Wanneer de belstatus in de App niet wordt bijgewerkt, zou ik je adviseren om de App even te verwijderen en daarna opnieuw te installeren. Ik hoor graag van je! 🙂
In navolging op bovenstaande;

Bij mij is dit probleem ook aanwezig. Mijn belstatus is bijgewerkt tot 11 mei - 16.42u

Zowel via de app als online is dit hetzelfde. Ik lees daarnaast meerdere berichten via het forum dat de belstatus achter loopt. Is dit probleem bekend?

Graag een reactie.

MvG. Stefano
Ik meld me ook maar in dit topic. T-Mobile moderator Ysammar is wel al op de hoogte dat mijn MB's niet aflopen, maar het valt me eerlijk gezegd nu pas op dat mijn belstatus ook een freeze heeft.

"Deze informatie is bijgewerkt tot: 11-05-2013 10:41"
Dat staat er in My T-Mobile bij mij. De app weergeeft hetzelfde als My T-Mobile, alhoewel mijn app wel beweert dat ik maar 4 belminuten per maand in zou kopen. Dat dat niet klopt lijkt me nogal logisch. 😉
Mijn belstatus is bijgewerkt tot april als ik op de site inlog, heb geen idee wat ik nu verbeld heb.
Ga er van uit dat T-Mobile geen kosten in rekening brengt als ik over mijn tegoed ga zolang de belstatus niet werkt.
Reputatie 4
easydone, ik denk niet T-Mobile de kosten die jij buiten je vergoed opmaakt, zal vergoeden. Het is vervelend dat de status soms met vertraging wordt weergegeven, maar je verbruik ís en blíjft je eigen verantwoordelijkheid. 

Op de de store voor iPhone gebruikers staan wel apps waarmee je je verbruik in de gaten kunt houden.
kockaburra, deze app geeft aan dat ik nog 976562 MB tegoed heb,
bijgewerk t/m vandaag, kan ik gelijk iedereen mee laten surfen.
Blijkbaar geven de iphone app en de android app en de online belstatus allemaal andere tegoeden aan....
Reputatie 4
easydone, ik heb zelf een Xperia S en gebruik hiervoor de app Stats Free. Deze is heel nauwkeurig. Ik weet niet of die app ook op jouw iPhone kan? 

976562 MB is wel heeeel veel inderdaad.
Reputatie 2
Ik heb exact het zelfde probleem.Mijn status is van 5-5....op mijn telefoon.
Ik heb ook op mijn pc gekeken en die geeft et zelfde aan
Kan iemand mijn vertellen hoe het zit met de belstatus...ben zo te merken niet de enige die dit probleem heeft.
Zelfde probleem, mijn status is ook bijgewerkt tot 11 mei.
Reputatie 4
niek151, T-Mobile heeft werkzaamheden gehad op de website en de status kan daardoor wat afwijken. Het kan elk moment weer worden bijgesteld en houd je verbruik gewoon even in de gaten. Ik zie dat je een wat ouder toestel hebt en weet niet of het op Android draait en of het mogelijk is er applicaties op te zetten. Zo niet, even in de gaten houden hoeveel je belt en hoeveel sms' jes je verstuurt, zodat je wanneer de belstatus van T-Mobile weer is bijgewerkt, niet ineens hoge kosten hebt.
Bij mij is hij al niet meer bijgewerkt vanaf 7 mei, erg vervelend! !! Hoelang duurt t nog???
Reputatie 4
lindaadr, zal vandaag of morgen wel aangepast zijn. Gewoon je gebruik een beetje in de gaten houden. Ik weet niet wat voor telefoon je hebt, maar een app installeren die je verbruik bijhoudt, is wel handig. Zo kun je in 1 oogopslag zien hoeveel minuten/sms'jes of data je nog hebt.
Reputatie 2
@Koockaburra;
Ik heb een S3;krijg mijn telefoon niet gewijzigd in mijn profiel.....vandaar dat mijn oude toestel daar nog vermeld staat.
goeie avond

ik heb precies hetzelfde probleem
zowel met de app als via laptop
ik merk dat er toch wel veel mensen
er last van hebben....
misschien kan er toch iemand van t mobile er
serieus s naar kijken..want het is toch wel
minder prettig als je neit weet hoeveel minuten je nog
ongeveer heb

groetjes richard
Reputatie 2
bij mij ook hetzelfde de belstatus loopt al 2 dagen achter zowel op mijn PC als op de APP
dus ik denk toch dat er een storing bij T-Mobile is.
Reputatie 4
Het is inderdaad vervelend, maar het is handig om zelf je verbruik in de gaten te houden. Er zijn zoveel verschillende apps voor zowel iPhone als Android, waarmee je heel nauwkeurig je verbruik in de gaten kunt houden.

niek151, misschien zou je Stats Free kunnen proberen. Werkt erg goed.
Hartstikke top hoor, Koockaburra dat je zo met ons meedenkt, maar ik zou toch echt graag van een T-Mobile medewerker willen weten wat er nou gaande is.

Ik ben een lichte controlfreak die graag z'n verbruik in de gaten houd via de mogelijkheden die T-Mobile daarvoor beschikbaar heeft gesteld. Zij zijn tenslotte degenen die m'n factuur opmaken. Ik ben me er van bewust dat er geen rechten kunnen worden ontleend aan de belstatus, maar vind het gewoon een handige tool (als het werkt). Beetje jammer vind ik nog meer dat er niemand met een uitleg komt over het 'hoe én waarom'. Daar stoor ik me aan! Gelukkig mag ik me daar aan storen want ik betaal er goed voor iedere maand.....

Dus, T-Mobile Moderators...... Laat van u horen!!

Bij voorbaat dank :eek:

kockaburra, deze app geeft aan dat ik nog 976562 MB tegoed heb,
bijgewerk t/m vandaag, kan ik gelijk iedereen mee laten surfen.

976562 MB tegoed??!! Cooóóllll !!
Jammer dat er geen rechten aan kunnen worden ontleend, maar hij's wel weer goed deze bugg!!

Hoop ook voor jou dat het snel is opgelost!
😛
13 mei ging mijn nieuwe bundel in. En mijn bel status staat nog steeds op 7 mei. Dat er even tijd tussen zit snap ik. Maar het is nu al 16 mei. Vind dit erg vervelend. Gr natascha
Reputatie 5
Zijn al meerdere berichten over de belstatus geplaatst. Blijkbaar werkt de belstatus momenteel niet naar behoren.
Dag,
Ik heb onlangs mijn bestelling binnen 8 dagen geannuleerd.
Nu heb ik direct daarna een bestelling geplaatst via een derde partij, maar nog steeds met een T-mobile contract.

Morgen wordt het toestel geleverd en zal het contract direct ingaan.
Maar hoe zit het nu met de kosten die ik nu maak?

Op My T-mobile kon ik altijd checken hoeveel belminuten en sms ik nog had.
Maar nu staat hij stil op 8 mei, de data van laatste dag contract. Wat is nu mijn verbruik?
Je zal begrijpen dat ik niet zit te wachten op een hoge rekening.

Tevens is er vorige week toegezegd dat ik een goede dmv belminuten kreeg voor het lange wachten (ruim over 30 minuten) aan de telefoon ivm extreme drukte. Is dat al gebeurd? Ik kan dat nl niet checken gezien het verbruik is stilgezet.

Al zou ik dat dan graag NA ingang van het nwe contract ontvangen, anders komen ze per direct te vervangen, en is het een soort van mooie coulance die achteraf niets waard blijkt te zijn. Hoor het graag van jullie.
Reputatie 2
Mijn belstatus vernieuwd niet, ik kan dus niet zien hoeveel belminuten of smsjes ik nog heb. Hij doet het niet via de app maar ook niet via t-mobile.nl. Hoe kan dit?
Reputatie 4
heb er momenteel ook last van, vreemd genoeg.
Die van mij is bijgewerkt op 6 mei!!! Facturen worden ook altijd op tijd betaald dus hoop dat dit ook zsm uptodate kan zijn. Dit is al jaren een zwak punt.