[Storing] Gegevens bij de belstatus niet up to date

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

183 reacties

had nog 113minuten over van mijn smart sim only op 15.05...dus ik veel bellen want op de 18e krijg ik nieuwe belminuten. En dan vervalt alles ( Mooi KL*TE is dat ).Niet door hebbende dat die belstatus bleef hangen. Krijg nu een factuur..33 minuten over mijn belminuten heen voor meer dan 8 euro. Mooi K*T...ga er anders nooit over heen ( over de bundel bedoel ik he 🙂.
BALEN!
Ik krijg het idee dat nu de belstatus het weer doet, de gegevens niet erg kloppen. Gisteren had ik  nog ruim €11,00 als beltegoed en nu vandaag niets meer. Ik heb niet gebeld of op internet gezeten. Zit er nu nog een bug in het systeem?
Ik heb genoeg mb over en ik ben na 2 dagen nieuwe tegoed €110 ober mijn bundel wat betreft internet verbruik
Factuur vorige maand is ook rond €90 ipv 26 euro vind dit niet erg leuk meer want elke x word er wat anders aan mij bverteld door telefoon bij jullie telefonische klantenservice
Zo te zien ben ik niet de enige die twijfel heeft aan de gegevens van de belstatus. Ik heb even mijn belstatus goed bekeken daar hij bleek dat bij mij ook het internet schuldig is dat ik geen tegoed meer heb. Ik zit echt niet midden in de nacht op internet. Ik zit wel op internet maar dan is het via de Wifi en niet mobiel. Het mobile internet staat bij mij ook uitgeschakeld dus ik snap hier niets van. Ik  weet voor 100% zeker dat ik na 18 mei niet meer op internet heb gezeten en toch wordt er weer internet in rekening gebracht.Ik krijg echt duidelijk het idee dat jullie het probleem nog niet hebben opgelost maar hebben verergert. 
Aanvulling op het bovenstaande

Internetverbruik deze maand: 0 MB
Resterend aantal MB's deze maand: 976562 MB

En toch worden er internetkosten afgeschreven. Kan iemand mij dit uitleggen?????
Bij mij hetzelfde qua belstatus. Deze klopt voor geen meter, maar wel €42 aan datakosten. En dat met een onbeperkte data bundel.
Ik zou zeggen, los het op!
Belstatus klopt weer niet.
Vandaag zou bij mij420 belmin en 1000mb erbij moeten komen. Mb stonden erbij maar belminuten op 139 en ik had nog een tegoed van ca. 600 klopt dus niet. Hoop dat tmobile dit probleem serieus neemt
Reputatie 5
@allen,

De gegevens die je nu ziet staan bij je belstatus zijn weer up to date. Dit geldt voor de minuten en sms'jes.
De gegevens bij de datateller kunnen nog wel onjuist zijn. We zijn op dit moment bezig ook dit probleem op te lossen. De verwachting is dat dit vandaag (29 mei) zal gebeuren.

Excuses voor het ongemak.