[Storing] Opgelost: belstatus niet bijgewerkt


Reputatie 4
Helaas kan het voorkomen dat de belstatus bij sommige klanten na 3 september 2012 niet is bijgewerkt.

T-Mobile is hiermee bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak!

121 reacties

Helaas kan het voorkomen dat de belstatus bij sommige klanten na 3 september 2012 niet is bijgewerkt.

T-Mobile is hiermee bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak!




ik wacht op mijn beltegoed.welke ik heb besteld met mijn gespaarde punten[t mobile special]
er staat bij dat het er binnen 24 uur op moet staan.de vorige keer duurde het wel 2 weken.
dit heeft volgens mij niets te maken met de belstatus.mvg.
Reputatie 2

Helaas kan het voorkomen dat de belstatus bij sommige klanten na 3 september 2012 niet is bijgewerkt.

T-Mobile is hiermee bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak!





ik had dagenlang geen gratis asmsjes
Reputatie 2
Volgens mij waren het er meer dan 3 dagen,maar het blijft toch erg moeilijk ,1 pers tegen een miljoenen bedrijf,ik heb net mijn abbonement klaar na 24 maanden klaar bij Vodafone ,en dit is geen reclame voor t-mobile
Wat lelijk is dit
er staat bijgewerkt tot 7/9.is dat dan zo of niet,
er is wel steeds iets zeg.
Reputatie 2
Dat word weer flink cashen dus voor tmobile tot dat de storing verholpen is.... Daar gaan mijn minuten buiten mijn bundel aankomen. Toch jammer dat ik zo mijn eigen kosten niet in de hand kan houden....
Bij mij staat dat mijn databundel t/m 4 September 2012 loopt, maar dit kan niet kloppen.

Heeft dit hiermee te maken? Want ik kan buitenshuis nu dus niet op internet, mails op whats appen.

Wanneer is dit opgelost?

Mvg Bianca

Helaas kan het voorkomen dat de belstatus bij sommige klanten na 3 september 2012 niet is bijgewerkt.

T-Mobile is hiermee bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak!



Ja niks ik kan hier door nu mooi in de problemen komen hiervan gaat jullie repetatie omlaag
!
Timkuijper schreef:

Ja niks ik kan hier door nu mooi in de problemen komen hiervan gaat jullie repetatie omlaag
!

Graag dit probleem z.s.m. oplossen! dit duurt al 5 dagen! is er geen goede IT afdeling bij T Mobile?

Helaas kan het voorkomen dat de belstatus bij sommige klanten na 3 september 2012 niet is bijgewerkt.

T-Mobile is hiermee bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak!



Het duurt altijd zo lang , kom dan met een oplossing van een sms naar alle klanten dat zou al een stuk helpen dan zijn we gewaarschuuwd want ik denk dat een groot deel van de klanten niet dagelijks op zelden op de website krijgt volgens mij beginnen alle klanten twijfels te trekken en dat het een ongeregeld  stelletje is !
Eigenlijk vind ik dit niet kunnen want ik het staat er volgens mij pas sinds vandaag op waarom komen jullie daar niet gelijk mee...
En jullie verdienen daar toch bakken met geld dus dan kan er ook wel een team bij die dit in de gaten houd als het bedrijf T-mobile wat om de klanten zou geven...
Dat vind ik een groot minpunt aan T-mobile bij vodafone had ik daar zelden of nooit last van en was het al binnen een uurtje of 1 a 2 geregeld.
Timkuijper schreef:

Het duurt altijd zo lang , kom dan met een oplossing van een sms naar alle klanten dat zou al een stuk helpen dan zijn we gewaarschuuwd want ik denk dat een groot deel van de klanten niet dagelijks op zelden op de website krijgt volgens mij beginnen alle klanten twijfels te trekken en dat het een ongeregeld stelletje is !
Eigenlijk vind ik dit niet kunnen want ik het staat er volgens mij pas sinds vandaag op waarom komen jullie daar niet gelijk mee...
En jullie verdienen daar toch bakken met geld dus dan kan er ook wel een team bij die dit in de gaten houd als het bedrijf T-mobile wat om de klanten zou geven...
Dat vind ik een groot minpunt aan T-mobile bij vodafone had ik daar zelden of nooit last van en was het al binnen een uurtje of 1 a 2 geregeld.



Kom er net achter dat ik al op door mijn bel/sms bundel van 220 heen ben 😞
Gister nog opgevraagd en werd er aangegeven dat ik nog 117 min/smsjes had, en dat dit was bijgewerkt tot 6/9, nu blijkt dus van niet.
Zit gelijk voor 3,66 over mijn belbundel heen.
Slechte zaak van T-mobile, je kunt er dus niet van op aan of je de huidige belstatus ziet.
Nu wachten tot 20 september tot mijn nieuwe belbundel Grrrr!!!
Reputatie 2
Tsjonge jonge waarom dan niet even een waarschuwings sms je sturen.
Ik zat vd week te kijken en zag staan dat ik nog mooi wat belminuten had, dus lekker gebeld en nu zie ik dat het niks is veranderd, dus als ik pech heb word het flink bijbetalen!

Als mijn abbo afloopt ga ik weer naar kpn
Wanprestatie van t mobile, maar slim bekeken word weer flink bijbetalen voor de meesten
Slordig dat we niet op de hoogte zijn gesteld door bijvoorbeeld een sms of in de applicatie van My T-Mobile had ook wel een waarschuwing voor deze storing kunnen staan.

Een compensatie voor deze fout zal wel op zijn plaats.
Zoniet ga ik wel stappen ondernemen jegens T-Mobile.
Ik ben het met iedereen hier eens. Het is totaal niet netjes van T-Mobile dat ze niet van te voren hebben gemeld dat er een storing is. Als je naar een willekeurige T-Shop gaat weten ze niks van het probleem af.
KS medewerkers houden zich vast aan wat in TIM staat vermeld, namelijk dat het is opgelost.
Ik loop al een week te klagen, en wordt totaal niet serieus genomen.
Ik eis ook een compensatie voor evt. overige kosten. 
En niet dat ze tegen mij zeggen dat het mijn eigen verantwoording is. 
Ok, dat is het natuurlijk wel, maar ondanks alles in anno 2012, is een indicatie van de belstatus het meest simpele en als die niet snel op orde wordt gebracht, wat nu het geval is, is T-Mobile in nalatenschap en kunnen wij als klant wel degelijk ons recht halen.
Ook al is het een dienst. We betalen er wel voor. Wat de reden van de storing is?   Ik heb wel een id, en dat id is hier ook menig keer naar voren gekomen.

Beste T-Mobile ... Los het op!!
Nou ze mogen het zeker oplossen! Er is bij mij eerder een storing geweest maar moet er wel voor dokken!! En bleek dus het dubbele van me belbundel te hebben verbeld terwijl me belstatus elke keer genoeg belminuten aangaf! Bij me vorige provider Hi nog nooit problemen gehad.....
Reputatie 2
omg ben er al 186,46 over heen en heb nog veel gedaaan :s vind t wel netjes als t bij 186 euro blijft en niet meer alvast bedankt :w
nou T-Mobile moet ons maar compenseren is wel handig om te zeggen sorry is een storing, wel willen chassen maar oplossen ho maar
browneye48 schreef:

nou T-Mobile moet ons maar compenseren is wel handig om te zeggen sorry is een storing, wel willen chassen maar oplossen ho maar




Mijn rekening is nog niet afgeschreven ? Moest 4 sep betaald zijn ? !!

mvg Loes
Loes, kan jou het schelen, dat is T-Mobile zijn probleem nu....
Als iets niet werkt hoef jij er ook niet voor te betalen.
Enige moeite wordt er niet gedaan door ze, dus laat ze lekker wachten op hun geld.



browneye48 schreef:

nou T-Mobile moet ons maar compenseren is wel handig om te zeggen sorry is een storing, wel willen chassen maar oplossen ho maar




Mijn rekening is nog niet afgeschreven ? Moest 4 sep betaald zijn ? !!

mvg Loes

En voor de tweede keer hebben ze een storing  daar bij t mobile (vorige was einde juni /begin juli)  en wederom zal de klant er weer voorop draaien. Tis vechten tegen de bierkaai met ze. Ben de vorige keer voor 50 euro het schip ingegaan met ze door hun fout en gewoon volhouden dat de klant liegt . Zal nu ook wel weer gebeuren. Zo jammer dat ik met dit abbo nog ruim 1,5 jaar moet maar zodra die afgelopen is gelijk weg bij t mobile.
niet netjes van tmobile en ik heb bijna nooit bereik met tmobile ik ben er klaar mee dat komt er ook nog eens bij.
ik vind dat ze de klant tegemoed moeten komen met een vergoeding een maand geen abonement kosten vooriedere klan:D

ik vind dat ze de klant tegemoed moeten komen met een vergoeding een maand geen abonement kosten vooriedere klan:D



Hier ben ik het nou mee eens:D
Hoe meer ik bel hoe meer belminuten ik nog heb....?! Dat word zo te lezen niet meer bellen totdat het wél goed bijgewerkt word.
Reputatie 6
Badge +8
Ik heb er ook last van met 2 abonnementen , maar ik ben zelf bewust van mijn belgedrag dus ik maak me geen zorgen.
Is wel lastig maar geen man overboord , belstatus is indicatief en er kunnen geen rechten aan worden ontleent.
Duidelijke laatste zin toch?

Reageer