[Storing] Opgelost: belstatus niet bijgewerkt

Toon eerste reactie

121 reacties

Ben hier mooi klaar mee, straks zit ik over mijn abbonement heen en dan mag ik betalen, nou denk ik het niet he. 
Via de T-Mobile app via android is er namelijk niks te zien over een storing. En dan kom je weer eens op de site en zie je dit.
Hoe lang duurt nog deze storing? Viel me al op met 1202 bellen dat belminuten steeds op zelfde bleef ik dacht wat vreemd en blijkt  is een storing dus wat ik hier moet lezen. Niet netjes geen sms-je hierover. 13 september krijg ik mijn nieuwe belminuten ik hoop dat dan alles is opgelost.
Ik vind het niet  normal dat storing allen maar bij belstatus voor komt.😕:mad:
Wel toevallig dat ik vorige maand ook net een dag voor het nieuwe beltegoed geen inzage meer had. en nu alweer dagenlang geen inzage????
Reputatie 5

Ik heb er ook last van met 2 abonnementen , maar ik ben zelf bewust van mijn belgedrag dus ik maak me geen zorgen.
Is wel lastig maar geen man overboord , belstatus is indicatief en er kunnen geen rechten aan worden ontleent.
Duidelijke laatste zin toch?

Helemaal mee eens.
Ik snap er werkelijk niets van, bij alle grote telecomaanbieders zijn de problemen suppersnel opgelost, maar nee bij T-Mobile zijn ze niet zo slim.
de klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Ik kan mijn belgedrag goed beheren, maar ik heb er toch recht  op om dit regelmatig te controleren.
Maar zoals het bedrijf en de klantenservice van T-Mobile is, zo gedragen zij zich ook, behoorlijk arrogant en reageren gewoon niet op mails of andere vragen.
Ja ik snap dat het voor de gebruikers vreemd is een storing bij T-mobile 😉 hadden jullie Vodafoon was het normaal..... Dus niet klagen, heb net als ik vertrouwen in T-mobile 😉 die lossen het voor je op en zijn er soms naweeën ? Ook dat wordt opgelost . Succes met het gebruik van uw T-mobile verbinding. En ik werk niet eens bij T-mobile 😉 alleen jaren klant bij hun.. Gr. Tjoep
Hallo

Volgens mij ben ik nu in een keer 100 bel minuten kwijt van 173 naar 73 terwijl ik niet meer heb gebeld of gesmst
hoe kan dat ?
Reputatie 2
Mijn geld is ook niet afgeschreven
En er staat ook een vervelende regel bij (Blokkeren )
Wat irritant zeg!!!!!!!
waarom nu weer klagen iedereen kan toch bellen en smsen? het is een storing in de belstatus ....zucht. zit je echt vaak over je belbundel, dan kun je toch op verschillende manieren toch ook zelf bijhouden!
Ik zie dat nu pas , dit is al tweede keer dat het mij gebeurt. Ik denk al een tijdje om T mobile te verlaten. foei! Tmobile
mickeym schreef:

Loes, kan jou het schelen, dat is T-Mobile zijn probleem nu....
Als iets niet werkt hoef jij er ook niet voor te betalen.
Enige moeite wordt er niet gedaan door ze, dus laat ze lekker wachten op hun geld.

Ik zie dat nu pas , dit is al tweede keer dat het mij gebeurt. Ik denk al een tijdje om T mobile te verlaten. foei! Tmobile

mickeym schreef:

Enige moeite wordt er niet gedaan door ze, dus laat ze lekker wachten op hun geld.

dat is een goed idee: niet betalen....? en daarna gedoe met incasso..
Hallo! Ik wacht al sinds 22 augustus op mijn factuur. Die staat inmiddels vandaag net op het website alleen er staat erbij "De uiterste betaaldatum is verstreken. Je loopt het risico op toekomstige blokkades." maar ik betaal door middel van automatische incasso. Weet iemand of ik extra zal moeten betalen omdat T-Mobile aan het falen is?
mickeym schreef:

Hoe zit het dan met mijn ping?
t mobile doet het rustig aan met oplossen bijna iedereen gaat over zijn/haar bundel heen en dat houd t mobile wel scherp in de gaten, ik neem nooit geen t mobile meer wat een rampen bedrijf is dat
Ook mijn belstatus klopt al sinds een week niet. Zo riskeer ik extra kosten en met mij heel veel anderen mensen. Hoe lang gaat deze storing nog duren. Ik neem aan dat wij toch wel een tegemoetkoming krijgen als wij door julle fout over het beltegoed/sms tegoed heen gaan. Dit is niet de eerste keer dat jullie een storing hebben met de belstatus. Weer een reden om als mijn abonnement afloopt voor een andere provider te kiezen. Jullie raken zo heel veel klanten kwijt.
wat is dit voor en onzin ? je kan minstens en berichtje sturen naar iedereen ik ben 70 euro over mn abbonement gegaan ! 
Reputatie 6
Badge +8
Inderdaad onzin Ozkaraca , je hebt zeker 3 uur buiten je bundel gebeld.
k kan alleen pingen met wife en k heb al opgewadeerd enzo maar zonder wifi kan k niet pingen 
wat moet k doen ?
aub reageer hier op 
Bij mij geeft de belstatus app anders al zeker 2 maanden aan: "foutmelding! website t-mobile niet bereikbaar", waardoor ik al een erg lange tijd geen flauw idee heb hoeveel belminuten/smsjes ik nog heb. Gelukkig maar dat ik daar ook amper gebruik van maak en vooral whatsapp (met gelukkig onbeperkt internet).

Inderdaad onzin Ozkaraca , je hebt zeker 3 uur buiten je bundel gebeld.

Mooi niet betalen, je hebt niet eens inzicht in wat je nog over hebt.
T-Mobile had ook wel via een sms mogen sturen dat er een storing is, dan zijn we tenminste meteen op de hoogte.
word gek van die belstatus storingen, een jaar geleden ook al geregeld last van gehad:mad:

Inderdaad @browneye48 compensatie voor al die storingen is wel terrecht. 
mickeym schreef:

loes, kan jou het schelen, dat is t-mobile zijn probleem nu....

dan maar beter naar vodafoon; heb het met mijn
3 my-t-mobile sites wel gehad, want niets werk correct!!!!
Is dit de reden waarom me whatsapp en alles niet doet?..
lekker handig is dit.
ik weet nou niet of ik over em bundel ben heen gegaan of niet
en heb ook nog geen nieuw tegoed. wat er vandaag wel op hoort te staan..
slechte zaak is dit

Reageer