[Storing] Opgelost: belstatus niet bijgewerkt

Toon eerste reactie

121 reacties

Reputatie 2
mickeym schreef:

Loes, kan jou het schelen, dat is T-Mobile zijn probleem nu....
Als iets niet werkt hoef jij er ook niet voor te betalen.
Enige moeite wordt er niet gedaan door ze, dus laat ze lekker wachten op hun geld.

Lekkere smoes weer van T-mobile, werken die gasten dar wel eens. Het is altijd wat.....pffffffffffff
Ik dacht toen t-mobile acceptier als mijn nieuw abonameent , ga niet geburen het zelfde slecht ervaren dan 6 jaar geleden , maar denk met deze storing beging de elende nog een keer, dat vind er vrezelijk wat gebuur, hoop t-mobile ga goed reageren voor de klant, ik vint er door de storing niet kan mijn belstatus controleren en nu lekker geld verdien T mobile.
Krijg ik net een mail dat mijn nieuwe factuur te bekijken is. Ga ik dat doen geld de factuur alleen maar van 28-8-2012 tot 7-9-2012 met het verhaal erbij dat het voor 5-9-2012 betaald moet zijn. Het is nu 8-9-2012. Wat is dit nu. een factuur voor maar een week i.p.v. een maand, wel het volle bedracht betalen en er dan ook nog bij zetten dat ik kans heb op blokkering omdat ik mijn rekening niet op tijd betaald. Ik heb nog nooit te laat betaald altijd als de factuur op mijn mail staat wordt 10 dagen later het geld afgeboekt en nu dit. Het ligt toch bij t-mobile om de mail op tijd te versturen en niet gelijk gaan zeggen dat het misschien wel geblokkerd word. Graag eerst eens goed naar de datums kijken want nu moet ik voor EEN week al 27 euro betalen en dat is officieel voor EEN maand abonnement.
SCHIET NOU IS OP MET DIE FUC*ING STORINGEN VAN JULLIE ARGGHHHH:mad:
jeffryferouge schreef:

ik had dagenlang geen gratis asmsjes

kun je bij t mobile dan gratis smsjes krijgen ??
mickeym schreef:

Enige moeite wordt er niet gedaan door ze, dus laat ze lekker wachten op hun geld.

Lekker dan ik bellen en bellen heb ik nu 23 euro overige kosten -.-'

Goodjob T-Mobile.. hoe gaan we dit compeseren?
huuuh ,ik snap iets niet ,normaal staat bij overzicht hoeveel minuten ik nog over heb ?? staat deze keer 0 .... 
en bij facature staat 27-08  dat ik 25 euro moest betalen maar dat heb ik niet betaald , en nu krijg ik een smsje vandaag 8-9 u facature staat op tmobile bla bla maar ik zie geen nieuwe facature van september ?? er klopt iets niet 
Reputatie 2
sommige klanten.Ik en mijn vrouw.
Niemand anders.
Reputatie 2

mickeym schreef:

loes, kan jou het schelen, dat is t-mobile zijn probleem nu....

lekker dan ik bellen en bellen heb ik nu 23 euro overige kosten -.-'

goodjob t-mobile.. Hoe gaan we dit compeseren?

stom...........
Belachelijk. Ik hoor vandaag nieuwe belminuten te krijgen..
De MB's voor het internetgebruik zijn wel bijgewerkt, maar bij resterede belstatus staat 0. Waar heeft dit mee te maken?
Kan ik nu gewoon bellen of krijg ik dan een hoge rekening bij de overige kosten?
mickeym schreef:

Dit is echt irritant, hopelijk is het héél snel weer over.
i
Reputatie 2
Mijn belstatus is al 14 dagen niet meer te zien. wat een *** maatschappij. Zal blij zijn als het eind maart is. ben ik gelukkig van deze dievenbende af.

Aktiegroep "nooit meet t mobile" 
Pfff dikke storing..kon ik geeneens mijn belstatus kijken..dadelijk moet ik nog een dubbele betalen van mijn maandelijkse tmobilefactuur dankzij deze belachelijke storing....ik had zelfs geen contact meer via whatsapp....ergggg slecht..
Reputatie 6
Badge +8
En wat heeft jou probleem met Whatsapp met T-Mobile te maken??
Storing is bij Whatsapp.
Beetje jammer zul je zien dat hiervoor al mijn plannen moet afzeggen vanwege de torenhoge rekening...
Een vergoeding is wel een goeie oplossing voor alle mensen, een storing oké dat is tot daaraan toe maar dan zou je toch ervan moeten uit kunnen gaan dat de storing snel is gevonden en opgelost...
Een bericht van T-mobile hoe lang het nog ongeveer zal duren zal wel op zijn plaats zijn denk ik zo. Ik ga niet meer bellen of smsen nu, want ik heb geen overzicht hoeveel bel/smsjes ik nog heb. Ik vind het erg jammer. 
Ik vind het heel vervelend dat ik nou niet meer kan zien hoeveel belminuten ik heb. Ik heb net 2 weken een nieuw abbonement en dan gelijk zo iets. hoelang gaat dit nog duren en wanneer kan ik het weer gewoon normaal zien ? Groetjes demi
Heeft dat ik geen smsjes ontvang hiermee te maken?
Ik heb mijn abonnement opgezegd, maar nu staat er dat ik in oktober weer tegoed krijg?
Hoe weet ik nu of het ook daadwerkelijk is stopgezet? Als er geld van mijn rekening wordt afgeschreven dan wil ik mijn geld terug.
Zie nu dat mn beltegoed van 21.13 naar 21.02 gegaan is.. Er word dus aan gewerkt?? Zou leuk zijn als we ingelicht zouden worden als er een storing is ivm ons belgedrag zodat we er rekening mee kunnen houden.
Reputatie 6
Badge +8
Klopt Suusan , je komt een eindafrekening en dan krijg je het weer terug.
roah schreef:

Hoe zit het dan met mijn ping?

ik waardeer 15 euro op en stuur dat sms maar krijg geen bevestiging dat het is geactiveerd en kan niet pingen of whatsappe
Wat een gezeur om een kleine storing. Je weet toch wel wat je verbruik ongeveer is, anders bel je maar even niet. Snap sowieso niet dat je veel gaat bellen terwijl je bijna geen tegoed hebt. Anders gewoon bijbetalen en niet zeuren je doet het zelf!!
Op dit moment belbundel geeft 0 minuten aan maar wel overige kosten.
Ga ervan uit dat dit voor de volgende factuur opgelost is.
Hopelijk gaat dit snel voorbij, niets doet het meer omdat internet niet kan worden geactiveerd -.-

Reageer