[Storing] Opgelost: belstatus niet bijgewerkt

Toon eerste reactie

121 reacties

Reputatie 2
Ik ben inmiddels 10 jaar abonnee bij T-Mobile. Storingen worden zo snel mogelijk verholpen.
Heb je problemen wordt je geholpen door de helpdesk, waarbij altijd een oplossing is.

Het systeem geeft op dit ogenblik fouten.
Ik ben er van overtuigd dat T-Mobile dit snel zal oplossen en ondervind je werkelijk problemen bel ze dan even.

Er wordt altijd maar geklaagd, maar ik heb geen betere dienstverlening kunnen vinden.
Zo lees ik iemand die van Vodafone hier naartoe gekomen is: Heb jij een oplossing gehad voor de dagen dat je NIET kon bellen. Ja een simpele dag dat je gratis kon bellen en SMS-en. Zo kan ik velen waaronder KPN naar voren halen, die problemen hadden bij andere providers en zijn blijven zitten met een naar gevoel.
Niets is er voor die mensen gedaan.

Een kennis van mij was vorige maand erg te spreken nadat hij een storing in zijn telefoon had. Binnen één week gerepareerd terug. Hij was blij met mijn advies over te stappen naar T-Mobile.

Mijn advies aan een ieder : Heb even geduld en er wordt voor een oplossing gezorgd. Tenslotte kan niemand ijzer met handen breken.
En als je die helpdeskmederwerker spreekt, bedank hem of haar een keer, want ze staan elke dag mensen te woord die hen de oren doen toeteren. Weet ze staan er voor jou en als het visite kaartje van T-Mobile. Ze zullen jou op elke manier proberen te helpen en niet met je probleem laten zitten!

roah schreef:

Hoe zit het dan met mijn ping?

ik waardeer 15 euro op en stuur dat sms maar krijg geen bevestiging dat het is geactiveerd en kan niet pingen of whatsappe

Ik ook😕
mickeym schreef:

Loes, kan jou het schelen, dat is T-Mobile zijn probleem nu....
Als iets niet werkt hoef jij er ook niet voor te betalen.
Enige moeite wordt er niet gedaan door ze, dus laat ze lekker wachten op hun geld.

ik kan nu geen sms sturen naar 4000 voor activieren van internet bundel heeft dit daarmee te maken
diem schreef:

stom...........

Slordig, slordig, slordig..
Nu 9 Sep en nog niks op geslost schande
Jullie hebben zeker een te kort van vorrig jaar willen jullie het zo weer zien op te krikken????????????
Om de mensen lekker in het ongewissen te laten en hopen dat ze maar genoeg bellen of sms of internet gebruiken.
Jullie moetten je eigen schamen voor zo groot bedrijf dat je niks in een noramle tijd op gelost kan krijgen
Maar ja ik ben al een half jaar met T. mobile bezig dat het met de bel minuten niet goed loop
We worden al heel lang in de zeik genomen.
IK zou blij wezen als ik met mn kontract klaar bent
Ik ben helemaal klaar met T- mobile
En mensen we moetten allemaal zorgen dat we bij T-MOBILE weg gaan
Mijn blackberry blocks wil maar niet aanvragen
Overige gebruikskosten: € 29,32 en dit klopt niet....................geld wolfen
[Overige gebruikskosten: € 29,32.......dit klopt ook niet
Hallo,
Ik keek vanmorgen mijn belstatus, die was toen 99 euro.
Toenik vanmiddag keek was die ineens maar 92 gezakt. Tewijlik niet heb gebeld gesmst of geinternet. Alleen via wifi.. Komt dit door de storing? Of door iets anders?

Mvg ilonka kolner
Hoe kan het dat ik vrijdag nog 86 belminuten had en nu op nul sta ??? dit is nu al de tweede maand dat ik binne 2weken 100 belminuten kwijt ben terwijl mijn belgedrag niet veranderd is .. maar toch sinds mijn  smat abonnement op 27 jullie in steeds door mijn minuten heen ben ik ik dan buiten mijn bundel om moet betalen .. grrag antwoord hier op ..snap nu waarom je geen telefoniche contakt meer met T mobile krijgt ik vind het pure diefstal ,jammer na 25 jaar klant te zijn ik met dat smart plus abonnement zo teleur gesteld wordt , geen goed zaak T Mobile..

Met vriendelijke groet N van der Ben

Nu 9 Sep en nog niks op geslost schande
Jullie hebben zeker een te kort van vorrig jaar willen jullie het zo weer zien op te krikken????????????
Om de mensen lekker in het ongewissen te laten en hopen dat ze maar genoeg bellen of sms of internet gebruiken.
Jullie moetten je eigen schamen voor zo groot bedrijf dat je niks in een noramle tijd op gelost kan krijgen
Maar ja ik ben al een half jaar met T. mobile bezig dat het met de bel minuten niet goed loop
We worden al heel lang in de zeik genomen.
IK zou blij wezen als ik met mn kontract klaar bent
Ik ben helemaal klaar met T- mobile
En mensen we moetten allemaal zorgen dat we bij T-MOBILE weg gaan

Ben het helemaal met je eens .. die bel en internet bundels .. wordt bij bestolen ,, had altijd flex had altijd bel minten over nu met smart zijn mijn minuten binne een week op vreemd ..
Nou, lekker is dit zeg, maar niet heus!
Heb gisteren nog gekeken, had ik nog 41 minuten over, vanochtend ook nog gekeken en toen nog 33 minuten over. Kijk ik nu weer en moet ik 18 euro bijbetalen, als extra kosten buiten m'n belminuten. Hoe kan dat T-Mobile????? Ja, we hebben een storing, zeggen ze dan, maar dit vind ik niet normaal..... We zeggen dat het storing is, zodat we extra geld binnen kunnen halen, Grrrrrrr

Helaas kan het voorkomen dat de belstatus bij sommige klanten na 3 september 2012 niet is bijgewerkt.

T-Mobile is hiermee bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak!

Geen goede zaak voor T mobile .. mijn beltegoed is op 2september ingegaan 100 belminten gister nog 86 en nu is alles weg hoe kan dit ??? pure diefstal vindt ik dit ..
Reputatie 2
Klant:    Wat kan helaas  voorkomen. heb al 2 weken geen info meer over mijn belstatus.
Wat is voor gedoe met deze **** telecombedriijf. Waar blijft onze compensatie?. 

T Mobile:   Nee dat kan helaas niet meneer want de directie zijn nu hun bonus aan het indienen bij zichzelf. Dus u als klant daar hebben we op het ogenblik maling aan. Maar vergeet niet dat je wel je abo moet betalen. Want je weet het als klant dat je altijd voldoende saldo moet hebben. Wij weten de weg naar een incassobedrijf heel goed te vinden.  En de incasso en evt bijkomende kosten zijn voor uw rekening geachte klant en die zijn niet mals. Die kunnen wij flink opschroeven. Hahaha onze bonus wordt door jullie flink gespekt. Wat zijn jullie T Mobile klanten toch loosers. Wij zullen altijd van jullie winnen. Wij zijn groot en jullie paupers zijn klein. James schenk nog even een flinke borrel voor me in.

James de butler:    Jazeker meneer de directeur.Moet het een volle glas zijn of een half volle meneer?.
By the way meneer mag ik u wat vragen?. 

Directeur:  Ga je gang als het maar niet te moeilijk is James.

James de butler:    meneer ik heb een Abo bij uw bedrijf. Maar ik weet niet of ik nog beltegoed heb er schijnt een storing te zijn bij uw telecombedrijf.

Directeur:     James sodemieter op dat weten wij allang maar we doen er niets aan. Gewoon bellen en dan zie je wel of je flink bij moet betalen. ******** tegenwoordig denk het personeel ook niet meer aan mijn bonus.

James de butler: U heeft gelijk meneer wij moeten meer aaan uw bonuss denken.
Wanneer word deze storing opgelost? 
Ik heb vandaag 'n sms gestuurd na 4000 BLACKBERRY, 
maar ik krijg geen bericht terug, 
er staat wel bij mijn netwerk dat ik internet heb maar mijn ping doet het niet...?
MVG 
Giovina
He ik had met 20 euro opgewaardeert en gisteren belde ik 1244 en stond het erop en vandaag is het weg komt dat door die storing ? Want er staat op mijn status wel bijgewerkt 9 september
[pfffffffffff n is weer een nieuwe periode voor je bel bundel 440 bel minuten en had vorige maand nog staan 120 bel minuten die pikken ze gewoon van je af meestal bij eeen provider als je nog bel minuten heb van 120 en je krijg weer nieuwe bel minuten van 440 kom je op totaal 560 bel minuten gewoon dieven zijn het ik zou hier wel eens uitleg over willen hebben vorig maand had ik ook wat mee genomen en hebben ze iets er af gehaald
Storing oke maar dit lees ik al 3 dagen en nog niks opgelost.
Ik had vanmorgen 300 min bijgekregen van mijn bundel totaal had ik 374 min.
Ik heb niet gebeld en niet gesmt en nu heb ik is 17.35 bijgewerkt 288 min,
Waar zijn de 86 min gebleven,
Ik vind dit zo raar,je gebruikt tussen de ochtend en de middag je mobiel niet en er word toch belminuten afschreven,
 Mag ik vragen hoe dit kan?????
mickeym schreef:

Loes, kan jou het schelen, dat is T-Mobile zijn probleem nu....
Als iets niet werkt hoef jij er ook niet voor te betalen.
Enige moeite wordt er niet gedaan door ze, dus laat ze lekker wachten op hun geld.

schiettttt oppppp ik heb me telefoon nodig! hoelang denken jullie dat het gaat duren dan?
Een mooie zijn jullie! Gister nog 157 belminuten nu nog maar 97! En dat terwijl ik niet meer heb gebeld sinds de storing!
er zijn de laatste tijd wel onacceptabel veel storingen aan de internet infra van t-mobile. 
mischien iets om werk van te maken, want dit kan natuurlijk niet!
Fijn dat er moderators zijn die dit topic totaal niet reageren .. beetje jammer of is dit kapsones? 
Reputatie 6
Badge +8
Bij mij is alles ook weer netjes bijgewerkt. :D
En het klopt ook allemaal!
mijn beltegoed is ineens weg en heb al 15 euro overrige kosten tewijl ik niet heb gebeld ook is mijn internet data op heb  niet geinternet vreemd  straks een rekening van hier tot tokio nou denk het niet ze lossen het maar mooi op ik betaal het niet  heb niet gebeld had nog 300 min nu is het weg dit kan echt niet  hoop dat ze het oplossen morgen maar even naar de shop want dit kan zo niet
T-mobile jullie moeten nu echt met iets beters komen,dan alleen maar blijven zeggen er is storing,Blabla
Want ik lees hier alleen maar gedupeerde mensen,die ook in het zelfde schuitje zitten als mij,

Ik vind het niet normaal als je telefoon niet gebruikt er wel belminuten worden afgeschreven BIZAR!!!!

En ook nog eens de klap op de vuurpijl een bedrag buiten je bundel VREEMD.

Kom met een beter verhaal dan alleen blijven zeggen sorry er is storing,Mensen worden hier echt nier blijder van
.

Reageer