[Storing] Opgelost: belstatus niet bijgewerkt



Toon eerste reactie

121 reacties

jammer hoor, dat het zo moet gaan!
Gister had ik nog zoveel smsjes, nu blijk ik ineens 15 euro over mn abbo heen te zijn!!
Nee daar ben je lekker mee!

Hoop dat het dit keer wel snel word opgelost nu, dit duurd al lang zat!
Vind alles leuk en aardig maar zelf me internet wrrkt nu niet meer beter lossen jullie t nu eens op 2 dagen zonder internet en een toren hoge rekening door jullie storing. Vriendelijk bedankt weer tmobilee.. Echt top bezig. Jullie wrrk begint op ambtenare werk te lijken
T-mobile is a group of incompetent and thefts, I purchased a prepaid card in July, since that moment money from my account has dissapeared for 4 time, 2 of them creditted by Tmobile, MB of my internet bundle from one day to other disappeared too and now i have 4 mb blocked or not updated which does not let me purhase a new abbonement for internet. meanwhile the incident is managed by the tech dep (3 times in my case) i cannot use internet in my cellular, so i have been without connection by more than 12 days, and so on... what sorft of company is this? just a group of robber and fakers...
Reputatie 2
Ik kan helemaal niet zien wat mijn bestelgoed is. Alleen mijn data tegoed is zichtbaar.
Het is iedere keer wel wat bij julllie!!!!
Een vergoeding is nu wel op zijn plaats en dan niet te lang mee wachten maar deze week nog.
Dit is zeer slechte reclame zo'n miljoenen bedrijf moet dit toch snel opgelost hebben.
Zal blij zijn als mijn abonnement is afgelopen en ik naar een andere aanbieder kan!!!!!
ik kan mijn belstatus niet zien alleen hoeveel internet gebruik ik nog op deze maand
T-Mobile is echt slecht, dat doen ze express denk ik, sukkels.  Ik zal zeker overstapen zodra mijn contract afgelopen is.
Reputatie 2
mickeym schreef:

Loes, kan jou het schelen, dat is T-Mobile zijn probleem nu....
Als iets niet werkt hoef jij er ook niet voor te betalen.
Enige moeite wordt er niet gedaan door ze, dus laat ze lekker wachten op hun geld.



belstatus gebruik ik als uitgangspunt voor bellen en sms-en. voortaan zou een een melding fijn zijn, nu misleid door foute belstand. hoop op eerlijke oplossing
slim hoor, op deze manier wil ik ook wel een provider beginnen, hoe zal ik het noemen, tmobile Plus
kan iemans mij vertellen dat ik geen smns ontvang hiermee te maken kan hebben??


pleas reageer ff hierop
Reputatie 3
Goed nieuws voor iedereen die problemen heeft ondervonden doordat er een storing was in de belstatus.

De storing is zojuist opgelost dus wanneer je nu je belstatus bekijkt zie je de juiste gegevens.
Hallo, Ik zie net op my t-mobile dat 300 minuten zijn bijgeschreven. Maar waar is mijn restant van 120 minuten die ik gisteravond nog had. Ik weet het zeker want ik heb het gisteravond zelf gecheckt op mijn t-mobile app.

Goed dat de storing verholpen is en dat de minuten weer kloppen. Er is inderdaad 1 minuut van afgegaan. Vanmorgen even getest. Maar ik wil mijn overige minuten ook erbij hebben.

Alvast bedankt.
Groetjes, Angelique

Goed nieuws voor iedereen die problemen heeft ondervonden doordat er een storing was in de belstatus. De storing is zojuist opgelost dus wanneer je nu je belstatus bekijkt zie je de juiste gegevens.




Het is opgelost, maar mijn restant van 120 minuten is niet bijgeschrijven. Ik sta weer op 300 minuten maar dat moet zijn 420 minuten. Hier ben ik het dus niet mee eens.

Ik hoop dat dit snel wordt opgelost. Alvast dank.

Goed nieuws voor iedereen die problemen heeft ondervonden doordat er een storing was in de belstatus.

De storing is zojuist opgelost dus wanneer je nu je belstatus bekijkt zie je de juiste gegevens.



nah niet echt hoor ben nog steeds alles kwijt plus extra kosten .. hoe verzin je het
Tjoep schreef:

Ja ik snap dat het voor de gebruikers vreemd is een storing bij T-mobile 😉 hadden jullie Vodafoon was het normaal..... Dus niet klagen, heb net als ik vertrouwen in T-mobile 😉 die lossen het voor je op en zijn er soms naweeën ? Ook dat wordt opgelost . Succes met het gebruik van uw T-mobile verbinding. En ik werk niet eens bij T-mobile 😉 alleen jaren klant bij hun.. Gr. Tjoep



ezel...........

T-mobile is a group of incompetent and thefts, I purchased a prepaid card in July, since that moment money from my account has dissapeared for 4 time, 2 of them creditted by Tmobile, MB of my internet bundle from one day to other disappeared too and now i have 4 mb blocked or not updated which does not let me purhase a new abbonement for internet. meanwhile the incident is managed by the tech dep (3 times in my case) i cannot use internet in my cellular, so i have been without connection by more than 12 days, and so on... what sorft of company is this? just a group of robber and fakers...



youre right!
Naar mijn weten is er nog niks opgelost,

Fijn dat ze dat zeggen maar dat mogen ze mij nu wel vertellen waar mijn verdwenen minuten zijn ben er 80 kwijt,
Maar ik heb vandaag gebeld en vrijdag word ik terug gebeld in de hoop dat ik dan meer krijg te horen!!

Goed nieuws voor iedereen die problemen heeft ondervonden doordat er een storing was in de belstatus. De storing is zojuist opgelost dus wanneer je nu je belstatus bekijkt zie je de juiste gegevens.

nah niet echt hoor ben nog steeds alles kwijt plus extra kosten .. hoe verzin je het



Ik heb vandaag iemand gesproken van T.mobile,nou die wist nergens van af,
Ik heb het hele verhaal vertelt en hij gaat op onderzoek uit en ik word vrijdag terug gebeld in de hoop dat ik meer krijg te weten,
Want dit is toch wel vreemd dat er belminuten verdwijnen,
Ik had zelf zaterdag 374 min,Niet et mijn mobiel gedaan een uur later had ik 294 minuten,Waar zijn die 80 min heen doen,

Ben benieuwd wat ik vrijdag krijg te horen

Word vervolgt.....
Gisteren avond 3 Nov had ik nog 52/53 min. beltegoed.

Vanochtend 4 Nov zag ik 0 beltegoed!
Urgent wil ik mijn beltegoed zien!
a.s.8 Nov krijg ik opnieuw 110 nieuwe belminuten en tot die dag hoef ik zeker NIETS extras te betalen aangezien ik nog 52 of 53 belminuten heb.

Graag jullie reactie,

Alvast dank!
Reputatie 5
@Ninita

Helaas zie ik in mijn systeem ook dat het verbruikt is. Hou rekening met het feit dat de belstatus slechts een indicatie is en er geen rechten aan te ontleden zijn. We zullen helaas de rekening af moeten wachten waarop we kunnen bevestigen of het verbruikt is. Tot die tijd raad ik je aan gematigd gebruik te maken van je telefoon.
Na 8 november wordt je factuur opgemaakt dan kijken we graag met je mee.

Ik wil je ook wijzen op de huisregels, het gebruik van overmatige lettertekens om je punt duidelijk te maken is niet nodig. Ook is het posten van 1 topic of reactie voldoende.
Nog geen reactie van T mobile...ik heb vandaag gebeld en kreeg absoluut geen uitleg over waarom in 1 nacht 52 belminuten weg zijn...dus T Mobile verwacht dat ik eerst mijn factuur betaal en pas dan kan ik klachen?
Nu heb ik al EUR 0,29 overige kosten en eigenlijk moet ik nog 52 belminuten krijgen.

Kann iemand van de klantenservice dit nagaan en een goed uitleg geven? 

Reageer