[Storing] Opgelost: belstatus niet bijgewerkt

Reputatie 4
Badge +3
Helaas kan het voorkomen dat de belstatus bij sommige klanten na 3 september 2012 niet is bijgewerkt.

T-Mobile is hiermee bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak!

121 reacties

Nog geen reactie van T mobile...ik heb vandaag gebeld en kreeg absoluut geen uitleg over waarom in 1 nacht 52 belminuten weg zijn...dus T Mobile verwacht dat ik eerst mijn factuur betaal en pas dan kan ik klachen?
Nu heb ik al EUR 0,29 overige kosten en eigenlijk moet ik nog 52 belminuten krijgen.

Kann iemand van de klantenservice dit nagaan en een goed uitleg geven? 
Reputatie 5
@Ninita

Helaas zie ik in mijn systeem ook dat het verbruikt is. Hou rekening met het feit dat de belstatus slechts een indicatie is en er geen rechten aan te ontleden zijn. We zullen helaas de rekening af moeten wachten waarop we kunnen bevestigen of het verbruikt is. Tot die tijd raad ik je aan gematigd gebruik te maken van je telefoon.
Na 8 november wordt je factuur opgemaakt dan kijken we graag met je mee.

Ik wil je ook wijzen op de huisregels, het gebruik van overmatige lettertekens om je punt duidelijk te maken is niet nodig. Ook is het posten van 1 topic of reactie voldoende.
Gisteren avond 3 Nov had ik nog 52/53 min. beltegoed.

Vanochtend 4 Nov zag ik 0 beltegoed!
Urgent wil ik mijn beltegoed zien!
a.s.8 Nov krijg ik opnieuw 110 nieuwe belminuten en tot die dag hoef ik zeker NIETS extras te betalen aangezien ik nog 52 of 53 belminuten heb.

Graag jullie reactie,

Alvast dank!

Goed nieuws voor iedereen die problemen heeft ondervonden doordat er een storing was in de belstatus. De storing is zojuist opgelost dus wanneer je nu je belstatus bekijkt zie je de juiste gegevens.

nah niet echt hoor ben nog steeds alles kwijt plus extra kosten .. hoe verzin je het

Ik heb vandaag iemand gesproken van T.mobile,nou die wist nergens van af,
Ik heb het hele verhaal vertelt en hij gaat op onderzoek uit en ik word vrijdag terug gebeld in de hoop dat ik meer krijg te weten,
Want dit is toch wel vreemd dat er belminuten verdwijnen,
Ik had zelf zaterdag 374 min,Niet et mijn mobiel gedaan een uur later had ik 294 minuten,Waar zijn die 80 min heen doen,

Ben benieuwd wat ik vrijdag krijg te horen

Word vervolgt.....
Naar mijn weten is er nog niks opgelost,

Fijn dat ze dat zeggen maar dat mogen ze mij nu wel vertellen waar mijn verdwenen minuten zijn ben er 80 kwijt,
Maar ik heb vandaag gebeld en vrijdag word ik terug gebeld in de hoop dat ik dan meer krijg te horen!!

T-mobile is a group of incompetent and thefts, I purchased a prepaid card in July, since that moment money from my account has dissapeared for 4 time, 2 of them creditted by Tmobile, MB of my internet bundle from one day to other disappeared too and now i have 4 mb blocked or not updated which does not let me purhase a new abbonement for internet. meanwhile the incident is managed by the tech dep (3 times in my case) i cannot use internet in my cellular, so i have been without connection by more than 12 days, and so on... what sorft of company is this? just a group of robber and fakers...

youre right!
Tjoep schreef:

Ja ik snap dat het voor de gebruikers vreemd is een storing bij T-mobile 😉 hadden jullie Vodafoon was het normaal..... Dus niet klagen, heb net als ik vertrouwen in T-mobile 😉 die lossen het voor je op en zijn er soms naweeën ? Ook dat wordt opgelost . Succes met het gebruik van uw T-mobile verbinding. En ik werk niet eens bij T-mobile 😉 alleen jaren klant bij hun.. Gr. Tjoep

ezel...........

Goed nieuws voor iedereen die problemen heeft ondervonden doordat er een storing was in de belstatus.

De storing is zojuist opgelost dus wanneer je nu je belstatus bekijkt zie je de juiste gegevens.

nah niet echt hoor ben nog steeds alles kwijt plus extra kosten .. hoe verzin je het

Goed nieuws voor iedereen die problemen heeft ondervonden doordat er een storing was in de belstatus. De storing is zojuist opgelost dus wanneer je nu je belstatus bekijkt zie je de juiste gegevens.

Het is opgelost, maar mijn restant van 120 minuten is niet bijgeschrijven. Ik sta weer op 300 minuten maar dat moet zijn 420 minuten. Hier ben ik het dus niet mee eens.

Ik hoop dat dit snel wordt opgelost. Alvast dank.
Hallo, Ik zie net op my t-mobile dat 300 minuten zijn bijgeschreven. Maar waar is mijn restant van 120 minuten die ik gisteravond nog had. Ik weet het zeker want ik heb het gisteravond zelf gecheckt op mijn t-mobile app.

Goed dat de storing verholpen is en dat de minuten weer kloppen. Er is inderdaad 1 minuut van afgegaan. Vanmorgen even getest. Maar ik wil mijn overige minuten ook erbij hebben.

Alvast bedankt.
Groetjes, Angelique
Reputatie 3
Goed nieuws voor iedereen die problemen heeft ondervonden doordat er een storing was in de belstatus.

De storing is zojuist opgelost dus wanneer je nu je belstatus bekijkt zie je de juiste gegevens.
kan iemans mij vertellen dat ik geen smns ontvang hiermee te maken kan hebben??

pleas reageer ff hierop
slim hoor, op deze manier wil ik ook wel een provider beginnen, hoe zal ik het noemen, tmobile Plus
Reputatie 2
mickeym schreef:

Loes, kan jou het schelen, dat is T-Mobile zijn probleem nu....
Als iets niet werkt hoef jij er ook niet voor te betalen.
Enige moeite wordt er niet gedaan door ze, dus laat ze lekker wachten op hun geld.

belstatus gebruik ik als uitgangspunt voor bellen en sms-en. voortaan zou een een melding fijn zijn, nu misleid door foute belstand. hoop op eerlijke oplossing
T-Mobile is echt slecht, dat doen ze express denk ik, sukkels.  Ik zal zeker overstapen zodra mijn contract afgelopen is.
ik kan mijn belstatus niet zien alleen hoeveel internet gebruik ik nog op deze maand
Het is iedere keer wel wat bij julllie!!!!
Een vergoeding is nu wel op zijn plaats en dan niet te lang mee wachten maar deze week nog.
Dit is zeer slechte reclame zo'n miljoenen bedrijf moet dit toch snel opgelost hebben.
Zal blij zijn als mijn abonnement is afgelopen en ik naar een andere aanbieder kan!!!!!
Reputatie 2
Ik kan helemaal niet zien wat mijn bestelgoed is. Alleen mijn data tegoed is zichtbaar.
T-mobile is a group of incompetent and thefts, I purchased a prepaid card in July, since that moment money from my account has dissapeared for 4 time, 2 of them creditted by Tmobile, MB of my internet bundle from one day to other disappeared too and now i have 4 mb blocked or not updated which does not let me purhase a new abbonement for internet. meanwhile the incident is managed by the tech dep (3 times in my case) i cannot use internet in my cellular, so i have been without connection by more than 12 days, and so on... what sorft of company is this? just a group of robber and fakers...
Vind alles leuk en aardig maar zelf me internet wrrkt nu niet meer beter lossen jullie t nu eens op 2 dagen zonder internet en een toren hoge rekening door jullie storing. Vriendelijk bedankt weer tmobilee.. Echt top bezig. Jullie wrrk begint op ambtenare werk te lijken
jammer hoor, dat het zo moet gaan!
Gister had ik nog zoveel smsjes, nu blijk ik ineens 15 euro over mn abbo heen te zijn!!
Nee daar ben je lekker mee!

Hoop dat het dit keer wel snel word opgelost nu, dit duurd al lang zat!
T-mobile jullie moeten nu echt met iets beters komen,dan alleen maar blijven zeggen er is storing,Blabla
Want ik lees hier alleen maar gedupeerde mensen,die ook in het zelfde schuitje zitten als mij,

Ik vind het niet normaal als je telefoon niet gebruikt er wel belminuten worden afgeschreven BIZAR!!!!

En ook nog eens de klap op de vuurpijl een bedrag buiten je bundel VREEMD.

Kom met een beter verhaal dan alleen blijven zeggen sorry er is storing,Mensen worden hier echt nier blijder van
.
mijn beltegoed is ineens weg en heb al 15 euro overrige kosten tewijl ik niet heb gebeld ook is mijn internet data op heb  niet geinternet vreemd  straks een rekening van hier tot tokio nou denk het niet ze lossen het maar mooi op ik betaal het niet  heb niet gebeld had nog 300 min nu is het weg dit kan echt niet  hoop dat ze het oplossen morgen maar even naar de shop want dit kan zo niet
Reputatie 6
Badge +8
Bij mij is alles ook weer netjes bijgewerkt. :D
En het klopt ook allemaal!
Fijn dat er moderators zijn die dit topic totaal niet reageren .. beetje jammer of is dit kapsones? 

Reageer