Beantwoord

T-Mobile samen nummers gaan van tegoed af

  • 15 mei 2020
  • 15 reacties
  • 1585 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 4 reacties

 

Hallo, Ik zie dat de belminuten naar nummers uit mijn “samen” groep afgaan van mijn belminuten. Dit is al de derde keer dat dit misgaat. Zouden jullie hier alsjeblieft weer naar willen kijken? Het zou fijn zijn als dit opgelost wordt voor er weer additionele kosten verrekend gaan worden.

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Hajar 16 mei 2020, 13:00

Hi @DK01 

Het gaat hier om een storing en onze IT-afdeling is ervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @DK01 

Het gaat hier om een storing en onze IT-afdeling is ervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak!

Hi, is er al zicht op wanneer deze storing is opgelost? 11 dagen verder en er gaan nog steeds minuten van mijn bundel af. Vind het wel wat vervelend nu...

Reputatie 7
Badge +20

Hi @DK01 

Excuus deze storing is nog actief en onze specialisten zijn echt druk bezig met een oplossing. Je hoeft je geen zorgen te maken over de extra kosten dit zal uiteraard gecompenseerd worden zodra het is opgelost. Nogmaals excuses voor het ongemak! 

Hallo, ook bij mij gaan al langere tijd mijn 'samen' belkosten van mijn tegoed af en worden zelfs behoorlijke kosten in rekening gebracht omdat ik hierdoor altijd over mijn bundel heen ga. Graag een oplossing! Heb net met de klantenservice gebeld en enige oplossing die mij is geboden is onbeperkt bellen voor weer een meerprijs! Had ik dit eerder geweten hadden hoge kosten bespaart kunnen worden. De klantenservice is dan ook niet op de hoogte van een storing!!! @Hajar 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ivonne89 

De storing die hierboven is vermeld is van 4 maanden geleden en inmiddels opgelost. Ik zie dat je bundel is verhoogd naar onbeperkt bellen. Is hiermee alles naar wens of wil je alsnog dat ik een onderzoek laat starten? Als je voor een onderzoek gaat dan kan ik je belbundel weer verlagen zodat we kunnen onderzoeken waar het misgaat bij T-Mobile Samen. 

Ik hoor graag van je wat je zou willen. 

Hoi, dit probleem speelt bij mij ook al sinds februari. Maandelijks worden er extra kosten in rekening gebracht voor bellen binnen mijn samen groep. Graag wil ik jullie vragen dit helemaal uit te zoeken ook met terugwerkende kracht, gezien ik bewust gekozen heb voor Tmobile om met mijn partner onbeperkt gratis te kunnen bellen. Graag mijn bundel verlagen, anders heb ik weer extra kosten terwijl Tmobile Samen gewoon al geruime tijd niet meer werkt.

Hartelijk dank

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ivonne89 

Bedankt voor je reactie. Ik heb je bundel weer verlaagd naar 5GB+120 min bellen. Ook heb ik een case voor je aangemaakt en dit wordt nu verder onderzocht door de specialisten. Je kan binnen 7 werkdagen een terugkoppeling verwachten van ze. Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het mij weten!

Bedankt, maar mijn GB stonden gewoon goed op 10 met 2GB klantvoordeel. Willen jullie dat zsm weer terug aanpassen?  Ik kan dit zelf helaas niet meer aanpassen?!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ivonne89 

Ik heb je bundel weer teruggezet naar 10GB + 120min. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

@Hajar is er intussen al een oplossing gevonden  door de specialisten?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ivonne89 

Ik heb een terugkoppeling gekregen. Je hebt momenteel een abonnement uit  2020  die op 06--2-2020 is ingegaan daarbij heb je geen onderling bellen meer via T-Mobile Samen. Dat bestaat namelijk alleen nog voor oudere abonnementen. In dit topic kun je er meer over lezen. Je zit nog wel in de groep voor de andere leden, maar de gesprekken zijn voor jouw abonnement niet gratis. Mocht je toch nog willen verhogen naar Onbeperkt bellen dan kunnen we dat ook in orde maken voor je! 

@Hajar het is geen nieuw abonnement maar een verlenging van mijn oude abonnement waarbij ik altijd gebruik van tmobile samen heb kunnen maken. Ik heb in de shop nog gevraagd of dit zo zou blijven bij een verlenging en dat werd me verzekerd. Heel erg vervelend er nu achter te moeten komen dat dit simpelweg niet klopt! Graag ontvang ik alsnog een passende oplossing gezien er altijd extra kosten in rekening werden gebracht terwijl ik ervan uit ging dat mijn samen groep nog actief is. Had ik dit geweten had ik gelijk voor onbeperkt bellen gekozen, maar ben simpelweg niet goed geïnformeerd door jullie verkoper!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ivonne89 

T-Mobile samen is komen te vervallen voor alle abonnement die zijn afgesloten of verlengd na 29 januari 2018. Jij hebt je abonnement verlengd en dus ben je akkoord gegaan met de nieuwe voorwaarden en daarbij hoort T-Mobile Samen niet. Je zit nog wel in de groep zodat de groepsleden gratis gesprekken blijven behouden totdat zij zelf gaan verlengen. Excuses dat het toen niet goed is gecommuniceerd dat is niet de normale gang van zaken bij ons, maar wij hebben dit al vanaf 2018 gedeeld zowel op onze website als op de Community. 

Ik had je graag een andere oplossing geboden, maar dat is in dit geval niet mogelijk. Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik het natuurlijk graag! 

@Hajar bedankt. Ik vind het echt waardeloze service van tmobile maar daar kan jij niets aan doen helaas. Wil je wel mijn abonnement omzetten in onbeperkt bellen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ivonne89 

Ik heb je bundel verhoogd naar 10GB + Onbeperkt bellen. Zo hoef je je niet meer druk te maken om extra kosten buiten de bundel. Ik heb je ook een privébericht gestuurd met wat meer informatie. 

Reageer