Beantwoord

Te veel MB’s aangevuld

• 19 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 741 Bekeken

Mijn MB’s zijn op in het buitenland, dus ik wilde het aanvullen met 2 GB. Toen ik op aanvullen klikte, viel de internetverbinding weg, waarna ik dus achteraf 3x op aanvullen heb geklikt. Nu heb ik dus 6 GB en 30 euro ervoor betaald. Dit is wel wat te gek. Kan er nog 4 GB geannuleerd worden?

Thanks!
icon

Beste antwoord door Jaimy 20 augustus 2019, 11:03

Hoi Bibiana-s,

Ik heb direct even met je meegekeken hoor! Ik zie op dit moment geen extra aanvullers actief in jouw account, en ook zie ik geen kosten terug buiten jouw bundel. Ik vermoed dus dat het systeem dit inmiddels al heeft rechtgezet. Je maakt nu gebruik van internet op lage snelheid. Wil je sneller internet, dan kun je een internetbundel aanschaffen.

Lukt dat zo allemaal in alles zo in orde? Laat het me maar weten als je nog ergens hulp bij nodig hebt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Bibiana-s,

Ik heb direct even met je meegekeken hoor! Ik zie op dit moment geen extra aanvullers actief in jouw account, en ook zie ik geen kosten terug buiten jouw bundel. Ik vermoed dus dat het systeem dit inmiddels al heeft rechtgezet. Je maakt nu gebruik van internet op lage snelheid. Wil je sneller internet, dan kun je een internetbundel aanschaffen.

Lukt dat zo allemaal in alles zo in orde? Laat het me maar weten als je nog ergens hulp bij nodig hebt!

Reageer