Beantwoord

Teller is op 22 januari niet op 0 gegaan

• 3 februari 2017
  • 4 reacties
  • 191 Bekeken

Mijn verbazing was groot toen ik afgelopen zaterdag keek hoeveel mB en telefoon gebruikt had. Zowel op internet als in de App blijkt mijn bel- en datategoed niet op 0 gezet is op 22 januari. Ik kom straks in de problemen! Nu een paar dagen verder is het beltegoed van 116 naar 113 belminuten gegaan, en mijn mB zijn van 2200mB naar 1600mB gegaan... Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Sam- 3 februari 2017, 16:46

Hoi G I Jane,

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben.

Ik ben direct voor je gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden. Na een kijkje genomen te hebben op je My T-Mobile Account zie ik dat je de MB's en minuten wel hebt ontvangen op 22 januari. Als je een kijkje neemt op de specificatie pagina van je verbruiksstatus dan zie je hoeveel MB's je hebt verbruikt en op welke dag dat heeft plaatsgevonden. Hier zie je ook waar je minuten aan op zijn gegaan.

Wij kunnen niet zien waar je MB's aan op zijn gegaan. Wel wil ik je adviseren om een kijkje te nemen in dit topic. Wellicht dat je met behulp van de tips en instructies in dat topic alsnog kan achterhalen welke dienst of applicatie de MB's in mindering heeft gebracht.

Ik hoop dat je zo meer duidelijkheid hebt over de situatie. Mocht je aanvullende vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hoi G I Jane,

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben.

Ik ben direct voor je gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden. Na een kijkje genomen te hebben op je My T-Mobile Account zie ik dat je de MB's en minuten wel hebt ontvangen op 22 januari. Als je een kijkje neemt op de specificatie pagina van je verbruiksstatus dan zie je hoeveel MB's je hebt verbruikt en op welke dag dat heeft plaatsgevonden. Hier zie je ook waar je minuten aan op zijn gegaan.

Wij kunnen niet zien waar je MB's aan op zijn gegaan. Wel wil ik je adviseren om een kijkje te nemen in dit topic. Wellicht dat je met behulp van de tips en instructies in dat topic alsnog kan achterhalen welke dienst of applicatie de MB's in mindering heeft gebracht.

Ik hoop dat je zo meer duidelijkheid hebt over de situatie. Mocht je aanvullende vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag van je!
Issam ik kijk helemaal verkeerd! ???? Natuurlijk gaat ie niet op nul! Sorry voor de verwarring, maar ik denk dat ik om 6u 's ochtends niet helemaal wakker was.
???? Moet zijn bloos...
Reputatie 5
Badge +17
Hoi G I Jane,

Dat geeft niet hoor! Is alles nu wel helemaal duidelijk?

Je weet ons te vinden als je verder nog vragen hebt. We staan voor je klaar. 😉

Reageer