Beantwoord

Vebruikstatus klopt niet

• 6 februari 2017
  • 8 reacties
  • 352 Bekeken

Halo ik heb Europa bundel en nu ineens heb ik extra kosten voor bellen naar een 'normaal' (dus geen service) nummer??? 3 x 1 minuut zou ik gebeld hebben en 1x kost me dat 0,94 dan 1,28 en dan 1.14 terwijl alle 3 gesprekken evenlang geduurd zouden hebben. Afijn ik heb niet voor niets een Europa bundel onbeperkt bellen dus graag rectificeren! Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Hajar 7 februari 2017, 10:27

Hi Mikica_21,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je kosten hebt gemaakt aan een specifiek nummer. Het gaat in dit geval om een servicenummer en daar betaal je extra kosten voor. Op deze pagina vind je een overzicht van de tarieven van jouw prijsplan en de tarieven die je betaalt voor een servicenummer.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Goedemorgen Mikica,

Uit je verhaal gaan we maar vanuit dat je een Go Unlimited abonnement hebt? Dan klopt het, zoals je zegt, niet dat je daar nu voor moet betalen en zal T-Mobile dit natuurlijk ook corrigeren. Mocht je nu een ander abonnement hebben, laat het even weten.

Overigens kunnen er ook nummer zijn die er normaal uitzien maar toch extra kosten met zich mee brengen. Zo zijn er 087 nummers die er normaal uitzien maar je moet er wel extra voor betalen.

Maar ik ga er vanuit dat het vandaag goed komt en dat er een kleine storing is geweest in het systeem. Zodra een T-Mobile moderator je topic oppakt krijg je hier meer uitleg/duidelijkheid over.

Fijne dag nog gewenst.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mikica_21,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je kosten hebt gemaakt aan een specifiek nummer. Het gaat in dit geval om een servicenummer en daar betaal je extra kosten voor. Op deze pagina vind je een overzicht van de tarieven van jouw prijsplan en de tarieven die je betaalt voor een servicenummer.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 🙂
Hi Hajar,

het is een 'gewoon 010' nummer en geen service nummer. overigens vind ik het leuk dat je zo enthousiast doet over mijn locatie maar u kunt begrijpen dat dit privacy gevoelige informatie is en het niet gewenst is dit over heel het internet te verspreiden. Waarom ik u dan hier benader en niet per email?? (voordat jullie met zoiets terugkomen) omdat ik op mijn mailtjes nooit enig antwoord krijg. Niet binnen niet buiten de 5 werkdagen. Groetjes en nog steeds klopt het niet dat ik word belast voorhet bellen naar dit kantoor nummer.
Ik heb vaker naar dit nummer gebeld bv op 17 en 18 januari en dan zijn de kosten gewoon €0 zoals het hoort. Graag een rectifictie. Ik zal direct de rest van mijn facturen doorspitten want ik meen vaker zulke grappen te zijn tegengekomen. Misschien per vergissing maar ik wil het gewoon in orde hebben. Alvast dank voor uw spoedige medewerking
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mikica,

Excuses voor het benoemen van je bestemming. Ik heb deze informatie verwijderd uit mijn vorige bericht. Jouw nieuwe factuur is nog niet opgemaakt en dus staan de kosten die je bij jouw verbruikstatus ziet er nog niet op. Ik wil je in dit geval vragen om het factuur af te wachten en dan kunnen wij precies zien wat er is verrekend. Mocht het dan niet kloppen dan zullen wij dit uiteraard corrigeren.

Ik hoor graag van je wanneer je jouw factuur hebt ontvangen.
Beste, wederom heb ik kosten staan voor bellen naar een Zwitsers mobiel nummer als ook naar een huisnummer terwijl ik een Europa bundel heb en dat dus in mijn bundel moet vallen!!! Ik heb dit eerder aangegeven. Kunnen jullie dit zsm controleren en corrigeren! Bedankt
Ik heb stel samen abbo met onbeperkt EU bellen en Zwitserland valt daaronder
Reputatie 7
Badge +15
Hey Mikica_21,

Ik heb jouw reacties uit het nieuwe topic verplaatst naar dit topic. Zou houden we het forum overzichtelijk.

Zoals Hajar al aangaf willen we je vragen om je aankomende factuur af te wachten. Op de factuur komt namelijk uiteindelijk te staan wat je precies gaat betalen en waar dat uit opgebouwd is. Mochten de kosten toch onterecht op je factuur komen te staan dan zullen wij dit natuurlijk voor je aanpassen. Ook kunnen wij dit dan doorsturen naar onze technische afdeling om het verder te laten onderzoeken.

Wil je ons een seintje geven als de kosten op je factuur staan? 🙂

Reageer