Beantwoord

Verbonden met WiFi en toch dataverbruik

Toon eerste reactie

30 reacties

huh ik kreeg toch melding en daar antwoorde ik op
sorry snap niks meer ervan
Hoi Mariette,

Heb je een simkaart in jouw tablet zitten? De meeste tablets hebben dit namelijk niet, en dan kun je alleen gebruikmaken van internet via WiFi! Er is in dat geval geen telefoonbundel aan verbonden. :)
ja dacht wel maar krijg elke keer waarschuwing spijt me waarom ik reageer toch op u berichten wat doe ik fout
Reputatie 6
Badge +13
Je moet geen prive gegevens op een openbaar forum plaatsen iedereen kan dat lezen ook kwaadwillende.
Als je een vraag krijgt van mensen hier kan je daar zeker op antwoorden maar niet met je prive gegevens.
Die kan je beter delen via een prive bericht als de moderators daarom vragen.
Ik ben geen moderator dus kan geen gegevens inzien en moderators zijn er eigenlijk alleen op werk dagen en in het weekend overdag.

Maar je heb de simkaart dus in de tablet zitten en werkte het eerst wel?
Staat bij instellingen en dan mobiel netwerk mobiele data ook aan?

En nogmaals we zijn niet boos we willen alleen helpen maar dan is het wel fijn als je ook rekening houd met de forum regels.
Maar ook dat we van een afstand niet kunnen zien hoe de instellingen van jouw ipad staan.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mariettte,

Rosan en iedereen hier wil je helpen en zorgen dat er niet ineens misbruik van jouw privégegevens wordt gemaakt. Het is dus inderdaad een waarschuwing, maar alleen maar voor je eigen bestwil. 🙂

Rosan, onze Klantexpert, heeft je nog een aantal opties gegeven waar het aan zou kunnen liggen en wat je nog kunt controleren. Had je dit al doorgenomen en gecontroleerd? Je kunt mij anders een privébericht sturen met jouw 097-nummer erin. Je stuurt een privébericht door op mijn profiel (foto) te klikken en dan zie je de knop 'Privébericht' staan. Als je die aanklikt, dan kom je uit in een privéomgeving waar alleen jij en ik kunnen komen.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet en anders horen we of je er al achter bent, met behulp van Rosan haar bericht!

Reageer