Beantwoord

Verbruik

• 8 januari 2017
  • 4 reacties
  • 249 Bekeken

Het is 8januari en ik heb een smsje gekregen dat mijn 1gb data al.op is dat kan helemaal niet wat is er fout gegaan en hoe snel gaat t mobiel dit rechzetten
icon

Beste antwoord door Hajar 9 januari 2017, 14:32

Hi Carl,

Pilovali heeft al een beetje met je meegedacht! Bedankt hiervoor. Ik zie dat je nieuwe databundel op 26/12 is ingegaan en dat je bundel op 8/1 is verbruikt. Ik zie ook dat je op 8 januari 818 MB hebt verbruikt. Dit kun je zelf ook terugzien op My T-Mobile. Ik kan niet inzien waaraan je jouw MB's hebt verbruikt vanwege de privacy wet, maar dit kun je zelf wel met een interne datateller. Op deze pagina staan ook wat tips om hoog dataverbruik te voorkomen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hallo en welkom op het forum,

Als een app op de achtergrond ging updaten of back-uppen, kan dit zekers voorkomen. Het kan natuurlijk ook zijn dat het T-Mobile systeem een foutje heeft gemaakt.
Zou je eens willen checken wat de interne datateller van je toestel laat zien?

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hi Carl,

Pilovali heeft al een beetje met je meegedacht! Bedankt hiervoor. Ik zie dat je nieuwe databundel op 26/12 is ingegaan en dat je bundel op 8/1 is verbruikt. Ik zie ook dat je op 8 januari 818 MB hebt verbruikt. Dit kun je zelf ook terugzien op My T-Mobile. Ik kan niet inzien waaraan je jouw MB's hebt verbruikt vanwege de privacy wet, maar dit kun je zelf wel met een interne datateller. Op deze pagina staan ook wat tips om hoog dataverbruik te voorkomen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.
Ik zie dat clean master zoveel heeft gebruikt maar dat kan helemaal niet dat programma draait al maanden op mijn telefoon en vebruikt altijd maar weinig mb zoals je ziet aan mijn gemiddelde verbruik , kan het niet aan de afname van tmobile liggen?
Reputatie 5
Badge +17
Als je toestel zelf zegt dat Clean Master zoveel data heeft verbruikt, dan heeft het waarschijnlijk ook zoveel verbruikt. Dat heeft niks met T-Mobile te maken, helaas.

Veel mensen zeggen dat Clean Master een dubieuze app is, het kan best zijn dat er een één of andere backup tooltje is geactiveerd. Check eens de instellingen van Clean Master en kijk als er een soort gelijke optie is.

Groet,

Reageer