Beantwoord

Verbruik buitenland

• 17 juni 2016
  • 3 reacties
  • 160 Bekeken

Ik ben vanaf 10 juni in het buitenland, heb een bundel van 250 mb maar mijn verbruiksoverzicht is vanaf die datum niet meer bijgewerkt. Hoe kom ik er achter hoeveel ik nu verbruik?
icon

Beste antwoord door Sam- 18 juni 2016, 12:06

Hallo Detomi,

Welkom bij de T-Mobile Community. ;)

Gaaf dat je in het buitenland bent. Heb je het naar je zin? Hoe lang denk je nog te blijven?

Goed dat je dit navraagt bij ons. Zou je kunnen aangeven waar je jouw verbruiksstatus controleert? Na een kijkje genomen te hebben op jouw My T-Mobile pagina zie ik namelijk dat de verbruiksstatus up-to-date is. Mocht je het ook via My T-Mobile controleren dan wil ik je vragen om de cookies van je browser te wissen.

Controleer je de verbruiksstatus via de My T-Mobile app, dan wil ik je vragen om de app één keer volledig van je toestel te verwijderen en opnieuw te downloaden en installeren.

Laat ons weten of het is gelukt. Anders helpen we je natuurlijk graag verder!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Detomi,

Welkom bij de T-Mobile Community. ;)

Gaaf dat je in het buitenland bent. Heb je het naar je zin? Hoe lang denk je nog te blijven?

Goed dat je dit navraagt bij ons. Zou je kunnen aangeven waar je jouw verbruiksstatus controleert? Na een kijkje genomen te hebben op jouw My T-Mobile pagina zie ik namelijk dat de verbruiksstatus up-to-date is. Mocht je het ook via My T-Mobile controleren dan wil ik je vragen om de cookies van je browser te wissen.

Controleer je de verbruiksstatus via de My T-Mobile app, dan wil ik je vragen om de app één keer volledig van je toestel te verwijderen en opnieuw te downloaden en installeren.

Laat ons weten of het is gelukt. Anders helpen we je natuurlijk graag verder!
Beste Issam
Ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstallleerd, maar ik zie nog steeds geen verbruik in het buitenland. Heb een bundel van 250 MB maar zie niet wat ik heb verbruikt. Laatste verbruik is van 10 juni, de dag dat wij vertrokken. Hoe ik cookies verwijder op de IPhone weet ikniet. Graag een oplossingvoor dit probleem.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Detomi,

Mijn excuses, ik was niet duidelijk in mijn vorige bericht. Je vebruiksstatus is bijgewerkt tot vandaag, maar de 250 MB voor in het buitenland is inderdaad niet zichtbaar.

Als de 250 MB niet meer zichtbaar is in het overzicht, dan betekent dit dat je deze al hebt verbruikt. De 250 MB's die je tot je beschikking krijgt krijg je op de 1e dag van de maand toegekend. Klopt het dat je sinds 1 juni al 250 MB hebt verbruikt?

Reageer