Beantwoord

Verbruik Internet MB's

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik gebruik voornamelijk Whatsapp en Google op mijn Samsung smartphone. Is een verbruik van 12 MB per dag normaal?
icon

Beste antwoord door AmyP 12 maart 2015, 15:22

Hey BertV

Welkom op het T-Mobile Forum!

Het ligt er een beetje aan hoe veel je gebruik maakt van WhatsApp en Google. Als je hier relatief weinig gebruik van maakt zal je aan de bundel met 250MB voldoende hebben. Je kunt dit ook altijd aanpassen via My T-Mobile. :8

Mocht je niet genoeg hebben aan het aantal mb's dat jij in je bundel hebt kun je ook altijd een mb-aanvuller aanschaffen.

Laat je het weten wanneer je nog vragen hebt? 🙂

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey BertV

Welkom op het T-Mobile Forum!

Het ligt er een beetje aan hoe veel je gebruik maakt van WhatsApp en Google. Als je hier relatief weinig gebruik van maakt zal je aan de bundel met 250MB voldoende hebben. Je kunt dit ook altijd aanpassen via My T-Mobile. :8

Mocht je niet genoeg hebben aan het aantal mb's dat jij in je bundel hebt kun je ook altijd een mb-aanvuller aanschaffen.

Laat je het weten wanneer je nog vragen hebt? 🙂
Hoi AmyP

Ik gebruik hooguit 10 whatsapps per dag en circa 15x google per week, dan lijkt een totaalverbruik van 12MB per dag wel heel erg veel dwz sowieso 31*12=372MB per maand buiten de MB voor de updates van alle apps. Het typische is dat dit hoge verbruik pas sinds 28-12-2014 optreedt.
T-Mobile kan niet zien wat je telefoon allemaal op internet doet. Misschien heb je een app gedownload die internet verbruikt of staat je telefoon updates binnen te halen via mobiel netwerk.

Je kunt het beste zelf een datateller installeren, voor android is 3G watchdog een goede.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Bert,

Wat Gwendolyn aangeeft klopt. Wij hebben hebben geen inzicht in waar je mb's aan op zijn gegaan. In dit topic lees je daar meer informatie over vind je en een aantal tips!

Laat je het weten als je nog vragen hebt? 🙂

Reageer