Beantwoord

Verbruik MB's

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Vanaf 10 mei heb ik nog geen 25 mb verbruikt echter volgens mijn verbruik status al 250 mb verbruikt hebben. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Amy 20 mei 2016, 12:53

Hey Lia,

Goed dat je jouw vraag hier stelt. Ik zie dat je inderdaad al 250 MB hebt gebruik. In de verbruikstatus kun je bekijken wanneer je de MB's verbruikt hebt. Wegens de privacywetgeving is het voor ons niet toegestaan om in te zien waar jouw dataverbruik precies aan op is gegaan.

Wel zie ik dat het grootste gedeelte van je bundel verbruikt is op 19 mei. Heb je toen misschien een update gedaan of filmpjes gekeken via je smartphone? In dit forumtopic vind je een aantal handige tips over hoe je hoog dataverbruik kunt voorkomen. Zou je dat eens door willen nemen?

Omdat het nog even duurt voor je jouw bundels weer krijgt kun je in de tussentijd natuurlijk gebruik maken van een MB-aanvuller. Uit coulance heb ik net wel 100MB kosteloos voor je toegevoegd. :)

Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Lia,

Goed dat je jouw vraag hier stelt. Ik zie dat je inderdaad al 250 MB hebt gebruik. In de verbruikstatus kun je bekijken wanneer je de MB's verbruikt hebt. Wegens de privacywetgeving is het voor ons niet toegestaan om in te zien waar jouw dataverbruik precies aan op is gegaan.

Wel zie ik dat het grootste gedeelte van je bundel verbruikt is op 19 mei. Heb je toen misschien een update gedaan of filmpjes gekeken via je smartphone? In dit forumtopic vind je een aantal handige tips over hoe je hoog dataverbruik kunt voorkomen. Zou je dat eens door willen nemen?

Omdat het nog even duurt voor je jouw bundels weer krijgt kun je in de tussentijd natuurlijk gebruik maken van een MB-aanvuller. Uit coulance heb ik net wel 100MB kosteloos voor je toegevoegd. :)

Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Het Amy, hartelijk dank voor het bericht en de 100mb. Ik heb inderdaad een update gedaan maar dat was via de WiFi dus eigenlijk wel vreemd dat de mb 'à via Tmob zijn berekend. Nogmaals mijn dank. Groeten Lia
Reputatie 6
Badge +13
Wat voor toestel gebruik je?
WiFi aan wil niet altijd zeggen dat je toestel enkel en alleen WiFi gebruikt want tegenwoordig is de mobiele data zo goed en sterk dat mobiele toestellen vanzelf de sterkste verbinding kiezen.
Vaak gebeurt dit nagenoeg ongemerkt en switcht het toestel van het een naar het ander en gaat de voorkeur van het toestel uit naar de sterkste verbinding.
Wil je als je op WiFi zit voorkomen dat je toestel geen mobiele data gebruikt zal je dan ook de mobiele data uit moeten zetten.
Verder hebben enkele toestellen een knopje WiFi assistentie wat inhoud dat als de WiFi verbinding slecht is het toestel nog sneller kiest voor mobiele data je zou kunnen kijken of deze misschien de boosdoener is.
Ik heb een iPhone 4. Heel erg bedankt voor de uitleg. Ik ga zeker de mobiele data uitzetten als ik weer een update ga doen. Voorkomen is beter dan genezen

Reageer