Beantwoord

Verbruik niet herleidbaar

• 13 mei 2016
  • 7 reacties
  • 176 Bekeken

Goedenavond, er staat dat ik voor mijn aanstaande factuur van juni al 25 euro verbruikt heb maar ik kan dit niet herleiden. Hoe komt dit? Vriendelijke groet, Lotje
icon

Beste antwoord door Sam- 15 mei 2016, 14:08

Hoi hoi Lotje,

Leuk om je hier op het forum te zien. Van harte welkom!

Goed dat je hierover navraag doet bij ons. Het is begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben.

Heb je in de afgelopen dagen of weken toevallig in of naar het buitenland gebeld? Ben je geabonneerd op een sms-dienst? Heb je gebeld naar servicenummers? Dit zijn mogelijke oorzaken voor kosten buiten de bundel.

Je kan via My T-Mobile controleren waar de overige kosten uit bestaan. Dit kan je doen door in te loggen en op de overzicht pagina te kiezen voor:

En daarna op:

Na ingelogd te hebben op je My T-Mobile account zie ik momenteel geen informatie tevoorschijn komen. Zou jij willen controleren of jij wel de benodigde informatie kan zien? Anders zullen we het moeten afwachten tot je factuur is opgemaakt. Als het blijkt dat de gemaakte kosten onterecht zijn, dan zorgen wij dat deze uiteindelijk niet in rekening worden gebracht.

Ik ben benieuwd naar je reactie Lotje!

Ps. stel jezelf ook voor aan ons in het voorstel topic. 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Lotje,

Leuk om je hier op het forum te zien. Van harte welkom!

Goed dat je hierover navraag doet bij ons. Het is begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben.

Heb je in de afgelopen dagen of weken toevallig in of naar het buitenland gebeld? Ben je geabonneerd op een sms-dienst? Heb je gebeld naar servicenummers? Dit zijn mogelijke oorzaken voor kosten buiten de bundel.

Je kan via My T-Mobile controleren waar de overige kosten uit bestaan. Dit kan je doen door in te loggen en op de overzicht pagina te kiezen voor:

En daarna op:

Na ingelogd te hebben op je My T-Mobile account zie ik momenteel geen informatie tevoorschijn komen. Zou jij willen controleren of jij wel de benodigde informatie kan zien? Anders zullen we het moeten afwachten tot je factuur is opgemaakt. Als het blijkt dat de gemaakte kosten onterecht zijn, dan zorgen wij dat deze uiteindelijk niet in rekening worden gebracht.

Ik ben benieuwd naar je reactie Lotje!

Ps. stel jezelf ook voor aan ons in het voorstel topic. 🙂
Bedankt voor je reactie. Wanneer ik druk op mijn verbruik staat er dat er niets is verbruikt, terwijl er bij extra kosten 25 euro staat. Want ik had dat natuurlijk al bekeken voor ik op het forum reageerde.
Reputatie 7
Badge +20
Hi LotjeP,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb ook even ingelogd op jouw My T-Mobile account en ik kan je verbruiksdetails ook niet inzien waardoor ik niet kan zien waaraan je kosten hebt gemaakt. Vind je het goed als ik je account verwijder zodat je een nieuw account kan aanmaken? Door een nieuw account aan te maken zullen hopelijk je verbruiksdetails weer zichtbaar zijn. Er gaan geen gegevens verloren als ik je account verwijder. Anders moet je even je factuur afwachen en mocht er iets niet kloppen dan zullen wij dat natuurlijk corrigeren zoals Issam ook aangeeft.

Ik hoor graag van je of je akkoord gaat.
Hoi, dat is prima, groetjes Lotje
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lotje,

Je account is verwijderd je kan nu een nieuwe aanmaken. Laat je mij weten of je nu wel je verbruiksdetails kan inzien? 🙂
Goedemorgen
Nieuw account gemaakt, nog geen inzicht in verbruik.
Reputatie 7
Badge +20
Hi LotjeP,

Dankjewel voor de terugkoppeling. Het lijkt erop dat we te maken hebben met een storing vanuit ons. Ik zie dat meerdere klanten dit probleem ervaren en wij proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik heb dit ook voor jou doorgezet naar de technische afdeling, zodat dit zo snel mogelijk opgelost kan worden.

Houd je factuur straks ook in de gaten mocht je iets zien wat niet klopt, laat het ons dan weten dan zullen wij dat uiteraard corrigeren.

Reageer