Beantwoord

Verbruik status Basis SimOnly niet correct?

Sinds gisteren is mijn abonnement bij Tmobile omgezet. Van een Smart 100 naar een Basis Simonly 500mb/50 min. In de My Tmobile app staat dat ik nog 500 mb over heb, maar er staat niks over mijn belminuten... En toch heb ik volgens de app recht op 50 minuten omdat dit onderdeel is van mijn abonnement. Hoe kan dit?
En als ik nú moet bellen, zijn dit dan extra kosten bovenop mijn abonnement?
icon

Beste antwoord door DavidK 12 mei 2015, 12:48

Hey suusenroy,

Leuk dat je verlengd hebt! 😃

Het kan soms even duren voor alles zichtbaar is op My T-Mobile, waarschijnlijk is dit bij jou ook gebeurd! Ik zie namelijk nu wel je belminuten in je My T-Mobile staan. Zie jij dat dit nu zelf ook terug?

Laat even weten of het nu allemaal zo werkt als zou moeten en of we nog ergens bij kunnen helpen! 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey suusenroy,

Leuk dat je verlengd hebt! 😃

Het kan soms even duren voor alles zichtbaar is op My T-Mobile, waarschijnlijk is dit bij jou ook gebeurd! Ik zie namelijk nu wel je belminuten in je My T-Mobile staan. Zie jij dat dit nu zelf ook terug?

Laat even weten of het nu allemaal zo werkt als zou moeten en of we nog ergens bij kunnen helpen! 🙂
Dank je wel voor de snelle reactie! Ik zie nu inderdaad dat ik belminuten heb 😃.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Suus en Roy,

FIjn dat alles nu beschikbaar is! Laten jullie het weten als er nog vragen zijn? We helpen jullie graag! 🙂

Reageer