Beantwoord

Verbruik status klopt niet na 1 gesprek

Hoe kan ik van 90 min maandelijks beltegoed nog maar 62 min over hebben na 1 telefoongesprek van 31 seconden ?
icon

Beste antwoord door Hajar 28 juli 2016, 14:28

Hi Fvvliet,

Welkom op ons Forum!

Ik zie dat je verlenging op 23 juli is ingegaan en het lijkt erop dat jouw verbruikstatus niet klopt. We hebben de afgelopen week sowieso een storing gehad waarbij de verbruikstatus niet goed werd weergegeven. Als je wil dan kan ik je account voor je verwijderen en dan kun je een nieuw account aanmaken. Er gaan dan geen gegevens verloren. Laat je mij weten of je hiermee akkoord gaat?

Mocht je factuur straks niet kloppen, laat het mij dan weten. Ik kijk dan dan graag met je mee.

Ik hoor graag van je.
Bekijk origineel

10 reacties

31 seconden word meestal als eerste minuut afgerond dan na betaal je per seconden na minuut betaal je per seconden hier kent je je totale verbruikt status bij houden

https://www.t-mobile.nl/my/verbruikstatus/verbruiksdetails
Dank voor de link, had ik al bekeken. Helaas geen verklaring waarom r 28 min van m'n beltegoed af zijn gehaald...
Reputatie 7
Badge +20
Hi Fvvliet,

Welkom op ons Forum!

Ik zie dat je verlenging op 23 juli is ingegaan en het lijkt erop dat jouw verbruikstatus niet klopt. We hebben de afgelopen week sowieso een storing gehad waarbij de verbruikstatus niet goed werd weergegeven. Als je wil dan kan ik je account voor je verwijderen en dan kun je een nieuw account aanmaken. Er gaan dan geen gegevens verloren. Laat je mij weten of je hiermee akkoord gaat?

Mocht je factuur straks niet kloppen, laat het mij dan weten. Ik kijk dan dan graag met je mee.

Ik hoor graag van je.
hallo Hajar,

m'n account verwijderen ? wat bereiken we daarmee ?

groeten
FvVliet
Reputatie 7
Badge +20
Hi FvVliet,

Ik zie dat je verbruikstatus nog steeds verkeerd is weergegeven. Als ik je account verwijder dan kun je een nieuwe account aanmaken. Je verbruikstatus zal op je nieuwe account wel kloppen. Laat je mij weten of hiermee akkoord gaat?
Hallo Hajar,

ja ok laten we dat doen

groet
Frank
Reputatie 7
Badge +20
Hey Frank,

Jouw account is bij dezen verwijderd. Je kunt nu een nieuw account aanmaken, hopelijk staat de verbruikstatus hier wel goed!

Laat je weten of het gelukt is?
Hallo David,

Ik heb een inmiddels nieuwe account aangemaakt.
Nu lijkt het dataverbruik te kloppen maar van de resterende belminuten klopt helaas niks...

Groeten
Frank
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Frank,

Goed om te horen dat je een nieuw account hebt aangemaakt. Ik zie inderdaad dat de verbruikstatus nu lijkt te kloppen. Je ziet inderdaad bij belminuten nog de oude bundel van je vorige abonnement staan. Dat gebeurt helaas wel vaker, maar zoals je ziet aan het balkje achter de minuten gaat het alleen van jouw nieuwe belbundel af nu. Je ontvangt altijd op de 14de van de maand je nieuwe tegoed, maar jouw verlenging is op de 23ste ingegaan. Vandaar dat je tegoed naar verhouding hebt gekregen voor de belminuten, waardoor het minder is dan een volle maand.

Wel lijkt het erop dat een deel toch nog is verrekend met jouw oude bundel. Ik wil je adviseren om even jouw komende factuur af te wachten. Ik ga ervanuit dat het daar goed op verrekend wordt en volgende maand het ook goed op jouw My T-Mobile staat. In het systeem staan jouw internet- en belbundel in ieder geval goed geactiveerd. Mocht er toch iets niet kloppen, laat het dan even weten. Dan gaan we kijken naar een oplossing!
Ok ik wacht even op de komende factuur en de status daarna. Dank voor de support tot zover.

Reageer