Beantwoord

Verbruikskosten

• 27 november 2016
  • 5 reacties
  • 412 Bekeken

Hallo

Hoe kan het dat ik 0.86 € cent kosten buiten de bundel heb ??? Heb dit nr inderdaad gebelt op vrijdag vanuit NL Het nr wat ik gebelt heb was een normaal NL 06 nr Maar mijn 120 min
bundel te goed stond nog genoeg op Kunt U mij daar antwoord opgeven hoe dit kan ??? Mvg Ton
icon

Beste antwoord door Thalina 28 november 2016, 15:18

Hoi Ton,

Begrijpelijk dat je wilt weten waar dit bedrag vandaan komt, ook al is het niet zo'n groot bedrag gelukkig. Ik zie dat je op 25/11 rond 23:30 uur jouw belbundel van 120 minuten naar onbeperkt bellen hebt aangepast. Omdat je jouw belbundel midden in jouw maand hebt aangepast, ontvang je tegoed naar verhouding. Op de 5de van de maand ontvang je altijd jouw nieuwe tegoed. Van 5/11 tot en met 25/11 23:30 uur heb je met terugwerkende kracht tegoed naar verhouding gekregen voor je belminuten. Dat is 120 minuten / 30 dagen * 20,5 dagen = ongeveer 82 minuten. In die periode zat je net over dit aantal belminuten heen, waardoor je 0,86 euro aan overige kosten hebt gemaakt. Als je bij jouw verbruikstatus kijkt, zie je ook dat je na het aanpassen van jouw belbundel onbeperkt kunt bellen in Nederland zonder dat daar extra kosten voor in rekening zijn gebracht.

Jouw komende factuur zal er ook iets anders uitzien dan je gewend bent. Op deze pagina vind je alvast een uitleg over jouw komende factuur.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid over waar de 0,86 euro vandaan komt. Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Beste Ton,

Ik ben net als jij een klant en kan niet bij je gegevens.
Maar zou het kunnen dat de persoon die jij hebt gebeld in het buitenland zat?
Die zat inderdaad in het buitenland UK maar dit moet niet uit maken want het is een NL nr wat je belt..
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ton,

Begrijpelijk dat je wilt weten waar dit bedrag vandaan komt, ook al is het niet zo'n groot bedrag gelukkig. Ik zie dat je op 25/11 rond 23:30 uur jouw belbundel van 120 minuten naar onbeperkt bellen hebt aangepast. Omdat je jouw belbundel midden in jouw maand hebt aangepast, ontvang je tegoed naar verhouding. Op de 5de van de maand ontvang je altijd jouw nieuwe tegoed. Van 5/11 tot en met 25/11 23:30 uur heb je met terugwerkende kracht tegoed naar verhouding gekregen voor je belminuten. Dat is 120 minuten / 30 dagen * 20,5 dagen = ongeveer 82 minuten. In die periode zat je net over dit aantal belminuten heen, waardoor je 0,86 euro aan overige kosten hebt gemaakt. Als je bij jouw verbruikstatus kijkt, zie je ook dat je na het aanpassen van jouw belbundel onbeperkt kunt bellen in Nederland zonder dat daar extra kosten voor in rekening zijn gebracht.

Jouw komende factuur zal er ook iets anders uitzien dan je gewend bent. Op deze pagina vind je alvast een uitleg over jouw komende factuur.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid over waar de 0,86 euro vandaan komt. Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!
Ok ik begrijp het is inderdaad logisch maar mijn app staat nog steeds 40 min tegoed en staat nog steeds niet op onbeperkt NlL maargoed ik wacht het af bedankt voor je antwoord!!!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ton,

Het klopt inderdaad dat jouw app 40 minuten tegoed aangeeft, want het gaat hier om belminuten voor in de EU. Ook hier heb je tegoed naar verhouding voor gekregen voor de periode van 25/11 23:30 uur tot en met 4/12. Dat komt neer op ongeveer 40 minuten die je in de EU kunt gebruiken. Daarnaast kun je gewoon onbeperkt bellen in Nederland, dit staat ook op My T-Mobile bij Mijn abonnement. Jouw onbeperkt bellen bundel wordt niet weergegeven in jouw verbruikstatus, omdat er niets vanaf kan gaan of op kan gaan. Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken: je belt op dit moment echt onbeperkt in Nederland :)

Laat je weten of je nog aanvullende vragen hebt? Ik help je graag!

Reageer