Beantwoord

Verbruikstatus

  • 9 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 4145 Bekeken

Haai, sinds gisteren kan ik niet zien wie ik heb gebeld. Verbruikstatus loopt achter.
icon

Beste antwoord door Bas 10 oktober 2018, 11:16

Hey @Ivana123 @Folkert @centaur,

Het is inderdaad bij ons bekend dat de verbruikstatus achter loopt. We zijn op dit moment hard bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen! Zodra er een update is, zal ik dit uiteraard met jullie delen! 😉
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Sinds vanochtend werkt alles weer bij mij.
Reputatie 4
Badge +13
Hey @Ivana123 @Folkert @centaur,

Het is inderdaad bij ons bekend dat de verbruikstatus achter loopt. We zijn op dit moment hard bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen! Zodra er een update is, zal ik dit uiteraard met jullie delen! 😉
Reputatie 7
Badge +18
Staat niet in je telefoon opgeslagen WIE je gebeld hebt?
Als de status achter loopt dan zie je als hij weer aktueel is weer wie je hebt gebeld.


Het lijkt toch een storing, mijn verbruikstatus is nu al 48 uur niet bijgewerkt, normaal gaat dat heel snel.
Reputatie 5
Badge +10
Staat niet in je telefoon opgeslagen WIE je gebeld hebt?
Als de status achter loopt dan zie je als hij weer aktueel is weer wie je hebt gebeld.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Ivana,

Mijn verbruiksstatus loopt nu ook achter. Bijgewerkt tot 9:08 op dit moment (21:20) en een telefoongesprek van vanochtend is ook nog niet van mijn belminuten afgegaan.
Normaal gaat updaten veel sneller.

Groet, Folkert

Reageer