Beantwoord

Verbruikstatus belminuten klopt niet

• 16 juli 2017
  • 3 reacties
  • 172 Bekeken

Reputatie 7
Badge +18
Beste T-Mobile,

Vandaag is mijn nieuwe contract ingegaan. Was basis 50 min / 100 sms / 250 Mb. Is nu 150 min / 100 sms / 500 Mb. In mijn verbruiksstatus staat nog te gebruiken: 50 minuten, klopt niet, moet 150 zijn. Verbruiksstatus sms en internet is wel aangepast naar de juiste hoeveelheid. Kunnen jullie daar naar kijken?

Met vriendelijke groet, Folkert
icon

Beste antwoord door Muberra 17 juli 2017, 15:46

Hoi Folkert,

Fijn dat alles weer klopt!

Zoals IamPuk ook al aangeeft, het duurt soms even bij een omzetting van een abonnement voordat alles goed staat in My T-Mobile.

Wij verwijderen geen topics. Jouw situatie en ook de oplossing, kan namelijk een andere klant helpen die dezelfde vraag heeft. Zo blijft de informatie toegankelijk voor alle klanten.

Mocht je weer in de toekomst een vraag hebben, dan ben je altijd welkom op het forum. Veel plezier met jouw nieuwe abonnement! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
EDIT: Inmiddels klopt het aantal belminuten maar ik kan dit topic niet zelf verwijderen.
Reputatie 5
Badge +13
Het kan soms even duren voordat de belstatus volledig is bijgewerkt.

Goed dat je laat weten dat het weer klopt. Topics kun je zelf niet verwijderen. 🙂
Reputatie 4
Hoi Folkert,

Fijn dat alles weer klopt!

Zoals IamPuk ook al aangeeft, het duurt soms even bij een omzetting van een abonnement voordat alles goed staat in My T-Mobile.

Wij verwijderen geen topics. Jouw situatie en ook de oplossing, kan namelijk een andere klant helpen die dezelfde vraag heeft. Zo blijft de informatie toegankelijk voor alle klanten.

Mocht je weer in de toekomst een vraag hebben, dan ben je altijd welkom op het forum. Veel plezier met jouw nieuwe abonnement! 🙂

Reageer