Beantwoord

Verbruikstatus data

• 31 mei 2016
  • 2 reacties
  • 185 Bekeken

Goedenmidag,
Mijn abonnement is afgelopen week in gegaan, en volgens mijn verbruikstatus heb ik nu al geen mb's meer over. Ik heb echter 3500 mb's per maand dus het is vrijwel niet mogelijk dit binnen een maand op te maken. Volgens de mobiele data registratie die mijn telefoon bij houdt is er ook slechts 1050 mb verbruikt. Hoe krijg ik mijn mb's terug? Werken is toch lastig met een vertraagde internetsnelheid.
Met vriendelijke groet,
Amber
icon

Beste antwoord door Amy 1 juni 2016, 10:09

Hey Amber,

Fijn om te zien dat Kaassausje al op je heeft gereageerd. Je hebt in ieder geval geen tegoed naar verhouding gehad want je abonnement is op 20 mei ingegaan en toen heb je direct je volledige bundels ontvangen. Ik zie dat je ondertussen ook contact hebt gehad met een van mijn collega's via chat.

Je kunt via My T-Mobile je gebruiksdetails bekijken. Wegens de privacywetgeving mogen wij niet inzien waar jij jouw data aan verbruikt, we houden alleen het aantal MB's bij. Op deze pagina vind je hier meer informatie over. Ook vind je daar allerlei tips om je datagebruik in de hand te houden. Ik wil je adviseren om die tips eens door te nemen, die kunnen er namelijk voor zorgen dat je niet ongewild dataverbruikt zonder dat je het door hebt! 🙂

Laat je het weten als je nog vragen hebt? We helpen je hier graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi ambernagelhout, welkom op het klantenforum.

Zou je op My T-Mobile, onder Verbruikstatus, kunnen kijken wanneer je je nieuwe bundels krijgt? Dat staat bovenaan de pagina. Mogelijk krijg je je tegoed naar verhouding tot je je volledige bundels toegekend krijgt.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Amber,

Fijn om te zien dat Kaassausje al op je heeft gereageerd. Je hebt in ieder geval geen tegoed naar verhouding gehad want je abonnement is op 20 mei ingegaan en toen heb je direct je volledige bundels ontvangen. Ik zie dat je ondertussen ook contact hebt gehad met een van mijn collega's via chat.

Je kunt via My T-Mobile je gebruiksdetails bekijken. Wegens de privacywetgeving mogen wij niet inzien waar jij jouw data aan verbruikt, we houden alleen het aantal MB's bij. Op deze pagina vind je hier meer informatie over. Ook vind je daar allerlei tips om je datagebruik in de hand te houden. Ik wil je adviseren om die tips eens door te nemen, die kunnen er namelijk voor zorgen dat je niet ongewild dataverbruikt zonder dat je het door hebt! 🙂

Laat je het weten als je nog vragen hebt? We helpen je hier graag!

Reageer